معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان گفت: اهداف قیام امام حسین(ع) برای قشر جوان تبیین شود.

ابوالفضل خوئینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، اظهار داشت: باید نسبت به تبیین قیام امام حسین(ع) برای جوانان اهتمام جدی صورت گیرد.

وی به آغاز ایام محرم اشاره کرد و افزود: ایام محرم فرصت خوبی برای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان اهمیت این ایام را یادآور شد و تاکید کرد: در این ایام باید نسبت به شخصیت امام حسین(ع) تفکر بیشتری کرد.

وی به اهداف قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) بوده است.

خوئینی امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم دینی برای اصلاح جامعه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای اصلاح دین پیامبر بوده است، افزود: باید نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه شود.

وی به عزاداری‌های ایام محرم در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان همواره در ایام عزاداری‌ها به شکل شایسته‌ای ظاهر شده است.

خوئینی با بیان اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در کشور مطرح است، یادآور شد: باید این شور و شعور را در ایام محرم متبلور کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان نحوه عزاداری مردم زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: عزاداری مردم زنجان عزاداری ساده و مناسبی است.

وی نظم و انضباط عزاداری‌های زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: در هر سال نظم خوبی در عزاداری‌ها وجود داشته است.

خوئینی همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری عزاداری‌های مناسب در ایام محرم را خواستار شد و گفت: باید برای برگزاری مناسب عزاداری‌ها در زنجان تلاش کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان عزاداری‌های مردم زنجان را در سطح کشور نمونه دانست و تاکید کرد: این عزاداری‌ها شکل بین‌المللی گرفته است./ج1

برچسب ها: زنجان ، فرماندار ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.