نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: یک ملت پشتوانه تیم مذاکره کننده ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: تیم مذاکره کننده ایران باید بداند که ملت پشت سر آنهاست و باید در مذاکرات استوار باشند.

وی گفت: ایران همیشه دارای منطق است و از این منطق خود دفاع می کند و همیشه نیز به دنبال مذاکره و گفت و گو بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تیم مذاکره کننده فرزندان ایران می باشند و باید از آنها حمایت کرد.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: اما باید مواظب لبخند دشمن بود و تیم مذاکره کننده باید هوشیار باشد که این لبخندها فریب شان ندهد.

نکونام متذکر شد: گروهی نیز هستند که خط سازش را دنبال می کنند و این خط سازش از ابتدای انقلاب همیشه بوده است و لیبرال ها همیشه به دنبال سازش بوده اند.

به گفته وی، خط سازش در دل دشمن امید ایجاد می کند و از این رو، دشمن نیز امیدوار می شود.

وی با اشاره به ماه محرم، تاکید کرد: محرم آزمون الهی و درس آن مقاومت و ایستادگی می باشد و جهان اسلام باید مقاومت اش را به رخ دشمنان بکشاند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد یادآور شد:عاشورا یک حادثه نیست بلکه یک سیر تاریخی و فرهنگی است که چراغی برای هدایت انسان و کمال بشر است.

نکونام یادآور شد: درس بزرگ مکتب عاشورا، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است و باید محکم و استوار در برابر تهاجم دشمنان ایستاد.

به گفته وی؛ راه برون رفت از مشکلات، تکیه بر قدرت خارجی نیست بلکه باید با بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادها در برابر دشمن ایستاد.

وی گفت: همگان حمایت از دولت را سرلوحه کار خود قرار دهند و ایستادگی بر اصول، محرومیت زدایی و پرهیز از افراط گری و تندروی و بازی های سیاسی باید در دستور کار مسئولان جدید باشد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.