امام جمعه ساری گفت: دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مردم ایران می‌دانیم و مردم ما در مذاکرات تابع رهبر انقلاب هستند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیت‌الله نورالله‌ طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری با تسلیت ایام محرم گفت : فرهنگ عاشورا و فرهنگ ظهور با هم آمیخته است و چون ظهور امتداد دهنده راه عاشورا است و شیعه با این دو بال به سر منزل مقصود می‌رسد.

امام جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به زندگی سراسر منکر یزید و یارانش گفت: ما که اصحاب امام حسین(ع) هستیم نیز باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر دغدغه جدی داشته باشیم.

طبرسی با اشاره به فواید توسعه امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: دشمنان از توسعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در هراس هستند و نمی‌خواهند فرهنگ عاشورایی در کشور ما رواج پیدا کند.

وی در ادامه تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید در جامعه به طور جدی پیگیری و اجرا کنیم.

طبرسیبر لزوم رعایت اجرای صحیح و برادرگونه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه خواستار برگزاری مناسب عزاداری سالار شهیدان در استان مازندران شد و گفت: اجرای برخی منکرات در عزاداری‌ها زیاد شد که نیاز است در این امر تجدید نظر شود.

طبرسی در ادامه با تسلیت رحلت عسگر اولادی گفت: عسگر اولادی از زمان شهید نواب و آیت الله کاشانی به امام ملحق شد و تا پایان زندگی در خط ولایت بود و سایر سیاسیون نیز از وی درس عبرت بگیرند/س.


برچسب ها: حق ، ایران ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.