مردم چند شهر پاکستان از جمله پيشاور، کراچي، لاهور و اسلام آباد در اعتراض به ادامه حملات پهپادهاي آمريکايي به کشورشان و به خاک و خون کشيده شدن غير نظاميان بي گناه در اين حملات ، تظاهرات برگزار کردند و پرچم آمريکا را به آتش کشيدند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ، در اين تظاهرات که با هماهنگي گروه جماعت اسلامي برگزار شده بود ، تظاهر کنندگان ضمن سر دادن شعار الله اکبر، قطع مسير تامين تجهيزات ناتو از کشورشان را خواستار شدند.

حافظ محمد سعيد رهبر حزب جماعت الدعوة در اين تظاهرات گفت حال اين وظيفه نواز شريف است که بايد دستور ساقط کردن اين پهپادها را بدهد. 

همه سران ديني در اينجا حاضرند و همه خواستار مسدود شدن خط تامين ناتو و ساقط کردن اين پهپادها هستند و تلاش مي کنند همه مردم را براي دفاع از پاکستان متحد کنند. شفيق رحمان از معترضان حاضر در اين تظاهرات گفت اين پهپادها بايد هدف قرار گيرند. اين وظيفه دولت پاکستان است و ديگر وظيفه دولت مسدود کردن راه تامين ناتو است. 

اگر دولت به وظيفه خود عمل نکند، وظيفه ديگر نيروها (نيروهاي ديني، مدني و ديگران) است تا عليه براي ساقط کردن پهپادها و مسدود کردن مسير تامين ناتو به پا خيزند.

سازمان ملل جماعت الدعوة حامي سياسي و جلودار عمده لشکر طيبه مي‌داند که گفته مي‌شود مسئول حملات 2008 در بمبئي است. الدعوة اين اتهام را رد کرده است.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار