سرمربی سابق تیم ملی تکواندو می گوید: مسئولان فدراسیون تکواندو اجازه ندادند خودم استعفا دهم.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مهمترین انتقاد مسئولان فدراسیون تکواندو در جلسه روز سه شنبه هفته قبل مصاحبه هایم در رسانه ها عنوان شد. آنها می گفتند که زیاد حرف می زنم و انتقاد می کنم اما حالا می خواهم همه چیز را که در این مدت اتفاق افتاده فاش کنم!

موفق کنار رفتم
 
وی با بیان اینکه در این مدت از عملکردش در تیم ملی رضایت داشته، گفت: خوشحالم که به عنوان یک مربی موفق کنار می روم اما از مسئولان خواسته بودم بگذارند تا در مسابقات انتخابی منچستر هم تیم ملی را هدایت کنم چون زمان زیادی تا بازی ها نمانده بعد خودم استعفا می دهم اما قبول نکردند چون بعد از ان مربی جدید چهار ماه تا رقابت های آینده انتخابی زمان داشت.

ساعی قهر کرد

کریمی با اشاره به جلسه روز پنج شنبه در فدراسیون تکواندو،تصریح کرد: از من خواستند به آن جلسه بروم و گفتند که برای میادین بعدی خودت را آماده کن و ما می خواهیم تا مربیان دیگر را هم محک بزنیم. در واقع آنها نمی خواهند مربیان تیم ملی تکواندو مثل مهماندوست قدرتمند شوند. بعد از آن جلسه هم ساعی به حالت قهر فدراسیون تکواندو را ترک کرد.

گفتند شانسی نائب قهرمان جهان شدی!

وی با بیان اینکه خصومت شخصی در برکناری اش تاثیرگذار بوده گفت: در جلسه اول پولادگر، ساعی و اصغر رحیمی با توجه به عملکردم موافق ادامه حضورم بودند اما ذوالقدری مخالفت کرد. آنها می گفتند که از فدراسیون انتقاد می کنم و عملکردم در مسابقات جهانی مکزیک خوب نبوده و شانسی دوم شدین در حالیکه قبلا هم بارها تیم ملی با خوش شانسی سکونشین شده است. حالا سوال من این است اگر عملکردم با یک تیم جوان که نائب قهرمان جهان شده بد بوده چرا برای مسابقات "کامبت گیمز" دوباره انتخاب شدم؟

انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، کریمی ، ساعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار