سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان گفت: شرکت ملی پوشان با هزینه شخصی در مسابقات بین المللی دراکثر کشورها امری پذیرفته شده و طبیعی است.

بهادر زکی زاده، سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از ملی پوشان به منظور حفظ امتیاز خود در جدول رده بندی قصد شرکت در مسابقات بین المللی با هزینه شخصی را دارند، شاید فدراسیون دراین راستا حمایت هایی را از آنان به عمل آورد اما در نهایت بیشتر هزینه، کار و انرژی برعهده خود ملی پوش است.

وی ادامه داد: در اکثر کشورها شرکت ورزشکاران با هزینه شخصی در مسابقات برون مرزی امری پذیرفته شده است، اینکه تعاملاتی بین فدراسیون، ورزشکار و کمیته ملی المپیک باشد مطلوب است اما بیشترین فشار برای شرکت درمسابقات برون مرزی متوجه خود ورزشکار است.

زکی زاده تصریح کرد: ملی پوشان ایرانی تصمیم قطعی را در خصوص کشور میزبان رقابت ها نگرفته اند اما احتساب کوچکترین هزینه ها و مقام آوری در رقابت ها به سیاست گذاری حرفه ای آنها بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه اصلی فدراسیون عملکرد مطلوب ملی پوشان درمسابقات دهه فجر است، گفت: باید برای رسیدن به این مهم ملی پوشان باید عملکرد باشگاهی خوبی داشته باشند تا برای شرکت در مسابقات فجر در اوج آمادگی باشند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان یادآور شد: مسابقات بین المللی ترکیه اواخر آذرماه برگزار می شود، نامه نگاری های لازم انجام شده، زمان بندی اردوها مشخص شده و چنانچه حضور دراین تورنمنت قطعی شود ملی پوشان عازم این مسابقات می شوند.

زکی زاده در پایان خاطرنشان کرد: دوره آموزش مدرس بین المللی به میزبانی مالزی برگزار می شود، من و مرتضی ولی در وی، نمایندگان ایران در این دوره آموزش هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار