پرونده دور رفت هفدهمین دوره لیگ دسته یک تکواندوی نوجوانان، با قهرمانی ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول بسته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته های هشتم و نهم دور رفت هفدهمين دوره ليگ دسته يك تکواندوی نوجوانان جام آينده سازان المپيك، پنجشنبه 16 آبان در سالن شهید آزادی و به میزبانی هیئت تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها ذوب آهن اصفهان با 19 امتیاز قهرمان نیم فصل اول لقب گرفت، تیم یاری با 15 امتیاز، جایگاه دوم را از آن خود کرد و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با 12 امتیاز رده سوم جدول رده بندی لیگ هفدهم را بدست آورد.

در این جدول تیم های هیئت گیلان، هیئت تهران، هیئت کرمانشاه، سلحشور، هیئت قزوین و هیئت کاشان به ترتیب رده های چهارم تا نهم را از آن خود کردند.

در هفته هشتم این رقابت ها هیئت قزوین هفت بر سه مغلوب هیئت کرمانشاه شد، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب 6 بر چهار از هیئت تهران شکست خورد، هیئت گیلان به همین نتیجه یاری را برد و هیئت کرمانشاه 9 بر یک مغلوب ذوب آهن شد.

در این هفته عنوان بهترین داور به علي اصغر باي سرخي از مازندران رسید، سعيد رمضاني از باشگاه ذوب آهن اصفهان عنوان بهترین سرمربی را به خود اختصاص داد و امید ساروخانی از هیئت قزوین عنوان بهترین سرپرست را از آن خود کرد. مهدی سویلمی از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هم به عنوان فنی ترین مبارز شناخته شد.

در هفته نهم نیز مناطق نفت خیز هفت بر یک قزوین را برد، یاری 10 بر صفر برابر هیئت کاشان به برتری رسید، هیئت تهران 6 بر چهار هیئت کرمانشاه را برد و هیئت گیلان برابر سلحشور با همین نتیجه به برتری رسید.

در بخش برترین ها علي اصغر باي سرخي از مازندران عنوان بهترین داور از آن خود کرد، علی مزبانی از تیم مناطق نفت خیز به عنوان بهترین سرپرست شناخته شد و عناوین بهترین سرمربی و فنی ترین بازیکن به مصطفي مومنه و رسول مرادی از هيئت كرمانشاه رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، نوجوانان ، ذوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار