سرمربی تیم بسکتبال صنایع گفت: تا کوارتر سوم بازی با قشم، 20 امتیاز از این تیم پیش بودیم اما در این دقایق بازی به خشونت کشیده شد و 3 سنتر تیم هم مصدوم شدند.

علی توفیق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیدار با استقلال قشم در هفته اول لیگ بسکتبال توضیح داد: کارمان به عنوان اولین دیدار فصل بد نبود. تیم ما کار آماده سازی را دیر شروع کرد و بازیکنان هماهنگی نداشتند اما با تجربه ای که بازیکنانی مثل آتشی و امینی به زمین تزریق کردند تا کوارتر سوم بازی را با اختلاف 20 امتیاز نگه داشتیم اما متاسفانه در این دقایق بازی به خشونت کشیده شد.

مصدومیت پیاپی 3 بازیکن سنتر تیم

وی ادامه داد: از آنجایی که بازیکنانمان از نظر فیزیکی آماده نبودند، مصدومیتهایی هم در جریان بازی اول داشتیم. محمدرضا درگی را در کوارتر دوم به خاطر آسیب دیدگی مچ پا از دست دادیم. رضا ببرشکن، سنتر دیگر تیم به خاطر شکافته شدن لب از بازی بیرون رفت و در نهایت امید امراللهی به خاطر کوفتگی کمر قادر به ادامه بازی نبود و مجبور به ادامه بازی بدون بازیکن پست سنتر شدیم.

توفیق وضعیت مصدومان تیم را تشریح کرد: ببرشکن مجبور به زدن 20 بخیه بر روی لب خود شد. امید امرالهی تا بازی بعد با کمک پزشکان به تیم می رسد و محمدرضا درگی نیز باید بعد از جا به جا شدن استخوان پا، فیزیوتراپی انجام دهد البته با توجه به قد بلند و سنگینی بدن، روند ریکاوری این بازیکن کمی طول می کشد اما امیدواریم تا بازی بعد به تیم برسد.

برنامه ای برای اضافه کردن بازیکن نداریم

سرمربی صنایع اشاره کرد: با شرایط باشگاه و بودجه ای که به این فصل تعلق گرفت، بازیکنان بدی را انتخاب نکردیم. 3 سهمیه خالی داریم اما فعلا برنامه خاصی برای اضافه کردن بازیکنان نداریم و تلاش می کنیم بیشتر به بازیکنان بومی زمان بازی دهیم. تیم امسال شرایطی شبیه سال قبل دارد و همین تعداد بازیکن غیر بومی را در فصل قبل داشتیم اما تفاوت اینجا است که بازیکنان سال قبل یک سال در کنار هم بازی کرده اند و شرایط این فصل راحتتر است.

تیم صنایع در هفته دوم لیگ باید میزبان دانشگاه آزاد باشد. توفیق چندان هم از این برنامه رضایت ندارد و می گوید: متاسفانه دو بازی خانگی ما پشت سر هم برنامه ریزی شده که این موضوع در دور برگشت برایمان مشکلساز می شود. تیمهای دیگر یک تا دو ماه از نظر تمرینی جلوتر از ما هستند و درست وقتی با بازیهای بیشتر به آمادگی بهتر می رسیم، بازیهایمان در خارج از خانه برگزار می شود که کار مشکلتر است.

وی از نماینده ماهشهر و مسئولان شهری به خاطر نگه داشتن تیم در سوپرلیگ تشکر کرده و از این که بازیکنان بومی بار دیگر فرصت بازی در این سطح را پیدا می کنند، ابراز خوشحالی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: توفیق ، قشم ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۱۸:۰۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۲
واقعا دستتون دردنکنه تامیتونیدازبازیکن بومی همچون زکی زاده استفاده کنیدتابستکبال ماهشهرنیازی به غیربومی نداشته باشه
آخرین اخبار