نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی مجلس با اشاره به حادثه ترور دادستان زابل گفت: این که یک مقام قضایی را ترور می‌کنند این کار قطعا منشا سیاسی دارد و حتما دستگاه‌های ذیربط آن را پیگیری خواهند کرد.

منصور حقیقت‌پور در پی حادثه اخیر زابل که بر اثر آن دادستان این شهر به همراه راننده‌اش به شهادت رسیدند، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: عامل ترور دادستان زابل سیاسی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در تلاش هستند هر وقت که ما وارد مذاکره و بحث می شویم مقدمه  این کار را فراهم کنند تا ما را در فشار قرار دهند و از این روش امتیاز بگیرند

وی تاکید کرد: این که یک مقام قضایی را ترور می‌کنند این کار قطعا منشا سیاسی دارد و حتما دستگاه‌های ذیربط آن را پیگیری خواهند کرد.

حقیقت‌پور در خصوص سفر احتمالی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به زابل به منظور بررسی حادثه اخیر گفت: در این خصوص تصمیم گرفته نشده است و انشااله یکشنبه تصمیم خواهیم گرفت.

اضافه می‌شود، موسی نوری دادستان شهرستان زابل ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 15 آبان ماه در مسیر محل کارش توسط افراد ناشناس ترور شد و به همراه راننده‌اش به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۲
خدا رحمتش کند.
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار