ملی پوش جدید تیم بسکتبال مهرام می گوید: با تنها یک جلسه تمرین، اصلا آماده نیستم و مقابل زنجان هم خیلی بد بازی کردم.

اوشین ساهاکیان یکی از آخرین ملی پوشانی بود که درست در روز قبل از لیگ، وضعیت فصل جدید خود را با پیوستن به مهرام مشخص کرد. وی که در دیدار مقابل زنجان هم 13 دقیقه به میدان رفت در مورد دیر شدن ثبت قرارداد خود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مهرام هیچ مشکلی در این مدت برای جذب من نداشت و سهمیه های ملی این تیم یک جای خالی داشت اما تیم ماهان با توجه به مشکلات مالی، موفق به جمع کردن تیم به شکل دلخواه نشد و تمام بازیکنان برای مدتی اذیت شدند و در نهایت هم من تصمیم به جدایی گرفتم. البته بسیاری از بازیکنان سال قبل در تیم ماندند و شرایط خوبی هم ندارند. امیدوارم اوضاع این تیم بهتر شده و حداقل قدم اول را در لیگ بردارند.

بازی در داخل یا خارج از خانه برایم فرقی ندارد
 
وی در مورد اولین بازی خارج از اصفهان بعد از سالها بازی در تیمهای ذوب آهن و ماهان توضیح داد: مسائلی مثل بازی در بیرون یا داخل خانه روی من تاثیر زیادی ندارد. سالها در تیم ملی با تمام این بازیکنان هم بازی بوده ام. امسال شرایط ذوب آهن به شکلی نبود که ما را جذب کند و ماهان نیز به مشکل خورد. در این چند سال، شرایط اقتصادی برای اصفهان که همیشه قطب بسکتبال و یک پای فینال بود، مشکل ایجاد کرده و به همین دلیل هم مجبور به خروج از این شهر شدیم.

آماده نبودن اوشین در بازی اول از چشم حاضران در سالن دور نماند و خود این بازیکن نیز اعتراف می کند: اصلا آماده نیستم. تنها یک روز با تیم مهرام تمرین کردم و حتی قرار نبود در بازی اول به میدان بروم اما سرمربی تیم تاکید داشت که باید برای دقایقی وارد بازی شده و خود را با تیم و شرایط بازی وفق دهم. اتفاقا تلاش خود را هم انجام دادم اما خیلی بد بازی کردم.

وی در همان دقایق اولیه ورود به زمین هم در برخورد با بازیکنان حریف دچار آسیب دیدگی کوچکی در زانوی راست شد.

فشار سالها قهرمانی مهرام را حس می کنیم

ساهاکیان به خوبی از شرایط بازی در تیمی مثل مهرام که در سالهای اخیر با هر شرایطی مدعی بوده, آگاه است و می گوید: فشار بازی در مهرام از قهرمانی های پیاپی این تیم در لیگ و بازیهای باشگاهی آسیا نشات می گیرد. همه نام این تیم را بزرگ می دانند و شاید تغییر و تحولات باعث تغییر اوضاع تیم شده باشد اما با جا افتادن بایکنان تا قبل از پلی آف و همچنین با اضافه شدن یک بازیکن ملی یا احتمالا یک بازیکن خارجی اوضاع تیم سر جای خود قرار می گیرد.

پیشنهادات مالی ما متعارف بود

ملی پوش مهرام به برخی صحبتهای قبل از لیگ در مورد قیمت ملی پوشان اشاره کرده و تاکید می کند: برخی باشگاهها اعتقاد داشتند ملی پوشان برای فصل جدید قیمتهای پرتی را پیشنهاد می دادند در حالی که ما آنقدر هم قیمت بالایی نداشته و حرف قرارداد میلیاردی را نزدیم. اتفاقا پیشنهاداتی که به ما می شد نصف قیمت پیشنهادی ما بود که البته دلیل آن هم شرایط اقتصادی و بحران مالی بود که این مشکلات را برای ملی پوشان پیش آورد. با این حال ما به نسبت درصد متعارفی که به قیمت بازیکن در هر سال اضافه می شود، پیشنهادات خود را ارائه کردیم.

ساهاکیان که بعد از جام ملتها از یک باشگاه چینی پیشنهاد داشت، اضافه کرد: تیم چینی در نهایت زید عباس اردنی را جذب کرد که سابقه زیادی هم دارد. امسال چند ملی پوش به خارج از کشور رفتند که حداقل از نظر شرایط مالی نسبت به ما جلو هستند اما از نظر شرایط بازی، لیگ داخلی ما مشکلی ندارد. البته هنوز برای سنجش شرایط لیگ ایران زود است و باید حداقل یک نیم فصل بگذرد تا در مورد بار فنی بازیها نظر داد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: اوشین ، ساهاکیان ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار