علی رضا حسینی، مربی بین المللی وزنه برداری گفت: متاسفانه شرایط موجود کنونی در وزنه برداری به هیچ عنوان به نفع این رشته نیست.

علی رضا حسینی مربی وزنه برداری رده‌های سنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر یکسری افراد به دنبال باند بازی در وزنه برداری هستند و گروهی سعی دارند با تخریب گروهی دیگر به منافع شخصی خود دست پیدا کنند.


وی تصریح کرد: در حال حاضر "کورش باقری" که توانست با این نیروهای جوان عنوان سومی جهان  را به دست آورد مظلوم واقع شده است. 


رئیس فدراسیون باید از "باقری" حمایت می‌کرد و اگر قرار بود با استعفای وی موافقت کند، با تشکیل فنی نسبت به انتخاب مربی جدید اقدام می‌کرد.


کارشناس وزنه برداری یادآور شد: متاسفانه هم اکنون یکسری افراد که در گذشته با حضورشان کاری از پیش نبرده و موفق به کسب کارنامه‌های درخشان نشده‌اند به دنبال کسب جایگاه در کادر فنی تیم ملی هستند و به نوعی ورزشکار سالاری را در این رشته رواج می‌دهند.


حسینی گفت: چرا هم اکنون از مربیان سازنده شهرستانی و دیگر زحمت کشان وزنه برداری مثل محمد نصیری که همه وی را به عنوان یک اسطوره می‌شناسند خبری نیست؟!


وی خاطر نشان کرد: اگر اختلاف موجود کنونی از سوی خانواده‌ها درک شود، آنها دیگر فرزندان خود را برای حضور در این رشته تشویق نمی‌کنند. به هیچ عنوان با فرهنگ بازیکن سالاری موافق نیستم زیرا این مسأله به تدریج از سطح ملی به باشگاهی تعمیم پیدا می‌کند.


وی در خاتمه افزود: به نظر من کورش باقری بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است اما اگر قرار است که وی نباشد مسئولان باید نسبت به تشکیل کمیته فنی متشکل از افراد دلسوز و با تجربه به اقدام و با کمک فنی آنها مربی تیم ملی را انتخاب کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: متاسفانه ، نفع ، یکسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۲
خدا کنه کوروش باقری زودتر برگرده
آخرین اخبار