مهرداد حسینی کفت: خداحافظی فرهاد مجیدی دومین شوک بزرگ پس از مرگ ناصر حجازی بر استقلال بود و بازیکنان هنوز در شوک خداحافظی او هستند.

 مهرداد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: امسال سال آخر قراردادم با استقلال است با منتظر بمانم تا ببینم چه شرایطی پیش می‌آید. 
 
وی در خصوص حضورش در کنار مهدی رحمتی ادامه داد: الان چند سالی است که در استقلال هستم و 2 سال است که این افتخار نصیبم شده که در کنار رحمتی هستم او بهترین دروازه بان ایران است و الگوی من در دروازه بانی است و امیدوارم که از راهمایی‌های او استفاده کنم و تا نقاط ضعف خود را بپوشانم. 

وی ادامه داد: الگوی خارجی من کاسیاس است و در داخل هم رحمتی داد و بست دارند ولی همگان حتی خود رحمتی هم از من به عنوان محمد مهدی دوم یاد می‌کند. 
 
وی ادامه داد: به خود افتخار می‌کنم که شاگرد امیر قلعه نوعی هستم امیدوارم وی با استقلال موفق باشد و استقلال را بار دیگر قهرمان لیگ برتر کند. 

من فکر می‌کنم کسانی که دوست ندارند استقلال و قلعه نوعی قهرمان لیگ برتر شود برای تیم حاشیه سازی می‌کنند امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شود تا باز هم هواداران شاهد شوند. 
 
وی در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مهره ای کلیدی برای استقلال محسوب می‌شد و من فکر می‌کنم خداحافظی او برای بازیکنان سخت بود و بعد از مرگ ناصر حجازی این واقعه دومین شوک بزرگ برای استقلال در این چند سال بود و بازیکنان هنوز هم در شوک خداحافظی مجیدی هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، مجیدی ، خداحافظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار