شیوا خسرومهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طلسم كار با "سيروس مقدم" شكسته شد/"اشكان خطيبي" فرزند خلف من است

خوشبختانه بعد از هشت سال طلسم كار با "سيروس مقدم" شكسته شد.

شيوا خسرومهر، بازيگر نقش "سيمين" در مجموعه "بچه‌هاي نسبتاً بد " با اشاره به همكاري‌اش با "سيروس مقدم" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از همكاري با "سيروس مقدم" در سريال "نرگس" شرايط همكاري با اين كارگردان متبحر كشورمان را نداشتم.

وي افزود: حضور در "بچه‌هاي نسبتاً بد"  افتخاري بود كه نصيب من شد تا دوباره با "سيروس مقدم" و تيم حوان ايشان همكاري كنم.

خسرومهر تصريح كرد: "سيروس مقدم" ريتم و مديوم تلويزيون را به خوبي مي شناسد و با او همكاري كردن با دانشگاه رفتن فرقي نمي‌كند.

ايفاگر نقش " سيمین" ادامه داد: اميدوارم هر بازيگري كار با اين كارگردان خوب كشورمان را تجربه كند به اين دليل كه كار با "سيروس مقدم" در نهايت آرامش و با كسب تجربه همراه است.

بازيگر سريال "نوشدارو" با اشاره داشتن يك همکار و نقش مکمل كاربلد، اظهار داشت: در دوران بازيگريم با "خسرو شكيبايي"، "شهاب حسيني"، "اشكان خطيبي" به ايفاي نقش پرداختم و به جرأت مي‌گويم كه اين سه نفر جزء با اخلاق‌ترين هنرمنداني هستند كه در طول زندگي كاري‌ام ديده‌ام.

وي با اشاره به " اشكان خطيبي" كه ايفاگر نقش فرزند او در "بچه‌هاي نسبتاً بد" بوده، گفت: با وجود كسب تجربه وسالها فعاليت بازيگري، در "بچه‌هاي نسبتاً بد" از "اشكان خطيبي" بسيار آموختم.

خسرومهر درخصوص كاراكتر خود و فرزندان دهه 60 اظهار داشت: " بچه‌هاي نسبتاً بد" مشكلات جوانان دهه 60 را به تصوير مي‌كشد و "سيمين" هم مادري دلسوز و گرفتار است كه گاهي فرصت ماندن در كنار "همايون" فرزندش را ندارد.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم "بچه‌هاي نسبتاً بد" مورد توجه مخاطبان تا اين قسمت قرار گرفته باشد و خوشحالم كه بعد از هشت سال، سعادت كار با "سيروس مقدم" را پيدا كردم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار