با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور و جمعی از مسئولان لرستان بیست و سومین دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در لرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، رئیس دیوان عدالت اداری کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بیست و سومین دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در لرستان، گفت: بزودی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این دفاتر، کار مردم به مراکز قضایی آسان‌تر می‌شود و مردم دیگر نمی‌خواهند مسیرهای طولانی‌ را تا تهران طی کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: همه خدماتی که در دیوان عدالت اداری مرکز داده می‌شود در دفاتر استان‌ها نیز ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این دفاتر، دفاتر رسیدگی نیستند بلکه مقدمات کار را انجام می‌دهند و برای تسهیل در امور و دسترسی آسان مردم به مراکز قضایی افتتاح شده‌اند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: راه‌اندازی دفاتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان‌ها برای مردم فوق‌العاده کارساز است و مردم می‌توانند پیگیر مسائل و مشکلات خود باشند.

وی از استاندار لرستان خواست بخش‌های خصوصی دستگاه‌های اجرایی را تقویت و یک تیم حقوقدان را در استانداری تشکیل دهد تا بتوانند به بخش‌های حقوقی دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: رسیدگی در دیوان عدالت اداری قبلاً یک مرحله‌ای بوده که امروز این رسیدگی به دو مرحله رسیده است.

وی در ادامه غلامرضا مرزبان را به عنوان مدیر دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری لرستان منصوب کرد.
برچسب ها: لرستان ، دیوان ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.