سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما نباید فحاشی تعداد معدودی تماشاگرنما را به کل مردم تبریز نسبت دهیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در واکنش به فحاشی گروهی از تماشاگرنماها گفت: ما نباید فحاشی تعداد معدودی را به کل مردم تبریز نسبت دهیم. همیشه بازی تراکتور با استقلال جزء دیدارهایی بوده است که حساسیت بالایی داشته و همواره بازی خوبی در آمده است.تراکتور تیم بسیار خوبی است و ما باید خطوط هافبک این تیم که پل ارتباطی بین دقیقی و انصاری‌فرد است را قطع کنیم و نباید اجازه دهیم آنها تغذیه شوند.

سرمربی استقلال درباره شرایط تیمش گفت:من در استقلال جوانگرایی نکردم چون بحث تجربه برایم مهم‌تر بود به خصوص تجربه بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا برایم اولویت داشت. ما روز به روز شرایط خوبی پیدا می‌کنیم. در بازی فردا خسرو حیدری و بیک‌زاده را در اختیار نداریم. ما طبیعتاً در نیم فصل چند بازیکن خارجی را مدنظر داریم و می‌توانیم یکی، دو بازیکن را به تیممان اضافه کنیم.


وی درباره تیم تراکتورسازی گفت: تراکتور چه در خانه و چه در بیرون خانه فوتبال خوبی ارائه می‌کند و این تیم هم به دنبال قهرمانی است. ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال آن نیستیم که چه تیمی اول می‌شود یا اینکه چه نتایج دیگری رقم خواهد خورد. برای من هر بازی مهم است و بازی فردا نیز اهمیت بالایی دارد.

قلعه‌نویی افزود: خوشبختانه در نیم فصل دوم بازیکنان مصدوم به تیم اضافه خواهند شد و اکثر بازی‌های ما در تهران خواهد بود و این پوئن مثبت برای ما است. ساختار دفاعی استقلال خوب شده است و جناح چپ ما هم عملکرد مناسبی را به خصوص پس از حضور نیکبخت واحدی مقابل سایپا ارائه کرده است. قطعاً با بازگشت خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده شرایط ما در نیم فصل دوم بهتر هم خواهد شد.

وی درباره ترک باشگاه تراکتورسازی گفت: من سه شرط را برای مدیریت باشگاه تعیین کردم که در صورتی که این شروط محقق می‌شد قراردادم را تمدید می‌کردم. اول اینکه می‌خواستم بازیکنانی که می‌خواهم را در باشگاه حفظ کنم، دوم بازیکنانی که می‌خواهم را جذب کنند و سوم، نفراتی که از تیم جدا می‌شوند با آن ها به طور کامل تسویه کنند. من دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم اما قسمت نبود متأسفانه باید بگویم برخی از شما هستید که فکر مردم را خراب می‌کنید و می‌گویید که من قصد جدایی از باشگاه را داشتم
.
برچسب ها: تبریز ، تراکتور ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار