ملی پوش بدمینتون گفت: متأسفانه برخی کشورها مدعی جدایی ورزش از سیاست هستند ولی در عمل خلاف آن را اثبات می کنند.

علی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب گفت: تقاضای شرکت در مسابقات بحرین از سوی فدراسیون ایران به فدراسیون کشور میزبان ارسال شد اما در نهایت وزارت کشور بحرین ویزای ایرانی ها را صادر نکرد باید بگویم تمام خارجی ها ویزای بحرین را دریافت کردند جز ملی پوشان ایرانی.

وی ادامه داد: در حال حاضر ملی پوشان به دلیل شرایط تحصیلی و کاری نمی توانند تمام وقت در اردوهای آماده سازی تیم ملی شرکت کنند ولی طبق برنامه تمرینی بهادر زکی زاده سرمربی تیم ملی تمرینات خود را ادامه می دهیم و باید خاطرنشان کنم که طی چند سال اخیر برنامه های اردو منظم تر از گذشته برگزار می شود.

شاه حسینی تصریح کرد: در سالهای 86 تا 88 که سرمربی خارجی هدایت تیم ملی را عهده دار بود امکاناتی که داشت بیشتر از مربیان داخلی بود، در حال حاضر هم اگر این امکانات در اختیار سرمربی فعلی تیم قرار بگیرد و امکان حضور در مسابقات برون مرزی بیشتر شود، شرایط ملی پوشان اگر بهتر نشود بدتر نمی شود.

وی یادآور شد: البته همچنان برنامه ریزی های تیم ملی مکتوب نشده و این مهم در حالت ایده آل اتفاق می افتد که شاید در شرایط فعلی ما انجام آن امکانپذیر نباشد بنابراین اگر ملی پوشان حداقل 8 یا 9 جلسه تمرین در طول هفته و در شهر خودشان طبق نظر سرمربی داشته باشند می توانند آمادگی خود را حفظ کنند.

ملی پوش بدمینتون اضافه کرد: ورزشکاران دسته های انفرادی در طول یک سال 2 بار در اوج آمادگی هستند اگر برنامه ریزی تمرینی ما توسط یک مربی باشد می توانیم این آمادگی را برای مسابقات بین المللی فجر و یک رقابت برون مرزی دیگر حفظ کنیم تا عملکرد قابل قبولی در این مسابقات داشته باشیم.

شاه حسینی در پایان از حضور خود در تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر خبر داد و گفت: سال گذشته با تیم گاز تهران عنوان قهرمانی را کسب کردیم امسال حضورم در این تیم منتفی شد و به تیم دانشگاه آزاد پیوستم، آغاز لیگ را نیز اواخر آبان ماه اعلام کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
چاکر همه قهرمانا... فدایی داری استاد
آخرین اخبار