امروزه با توجه به رشد جمعیت در کلانشهرها و روند روبه رشد زندگی های شهری نیاز به بستری مناسب را فراهم می کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امروزه با توجه به رشد جمعیت در کلانشهرها و روند رو به رشد زندگیهایی مدرن نیاز به بستری مناسب را فراهم می کرد.

نیاز به بستری مناسب که آرامش و آسایش را برای شهروندان  فراهم می ساخت اما با توجه به اینکه تردد شهروندان در سطح معابر از ضروریات بوده است باید نحوی مناسب سازی شود که آرامش و آسایش را برای آنان فراهم گردد.

لذا اداره حمل و نقل شهرداری منطقه 9 با اقدامات ویژه و قابل توجهی بستری مناسب را برای آنان فراهم کرده است.

فرزاد فرهادیان باباوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساماندهی نرده های تقاطع خیابان قزوین و خیابان شبیری، رفع نواقص ترافیکی سطح منطقه با توجه به بازدید میدانی انجام شده توسط معاون حمل و نقل و ترافیک، مرمت تابلوهای 60*20 در بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع طوس، دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی نرسیده به میدان آزادی از اقدامات جالب توجه درا ین منطقه است.

وی ادامه داد: نصب المانهای ترافیکی اصلاح هندسی در تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان دامپزشکی و همچنین نصب استوانه ای در محل هیئت های مذهبی جهت افزایش ضریب ایمنی تردد و تعویض صندلی ایستگاه های اتوبوس هاشمی غربی و هماهنگی با شرکت کنترل ترافیک در جهت روشنایی چراغ های راهنمایی و رانندگی تقاطع یخچال بلوار 45 متری زرند، امامزاده عبدالله جرجانی و ... از اقدامات دیگر این اداره است.

مکاتبه با شرکت کنترل ترافیک جهت رفع نقص خاموشی مانتیور ایستگاه اتوبوس دانشگاه صنعتی شریف و برگزاری جلسه بررسی نحوه اجرای طرح تقاطع خیابان دامپزشکی با بزرگراه یادگار امام (ره) توسط رؤسای ادارات نظارت، طراحی و مهندسی از اقدامات دیگر این اداره است.

همچنین ابلاغ دستور کار اجرای طرح تقاطع خیابان دامپزشکی با بزرگراه یادگار امام (ره) به پیمانکار درخواست از شرکت کنترل ترافیک جهت جانمایی چراغ راهنمایی و رانندگی در تقاطع خیابان دامپزشکی با بزرگراه یادگار امام (ره) و همچنین ابلاغ دستور کار به شرکت پیراژان آرویج جهت همسطح سازی ایستگاه اتوبوس در خیابان شمشیری و هماهنگی جهت شستشوی ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه و هماهنگی جهت شستشوی ایستگاه های تاکسی سطح منطقه از اقدامات دیگر این اداره است.

فرهادیان باباوی تصریح کرد: پاسخگویی به پیام های 1888 و 137 و مکاتبه با پلیس راهور مبنی بر ساماندهی در خصوص پارک مینی بوس های ضلع شمال شرقی بلوار امامزاده عبدالله (ع) به سمت سه راه آذری و مکاتبات با پلیس راهور در خصوص اعلام محورهای پرتردد جهت اجرای طرح محور نمونه از اقدامات دیگر اداره حمل و نقل و ترافیک است.

مکاتبه با مدیر فرودگاه بین المللی مهرآباد در خصوص اصلاح هندسی و تعویض معبر در بلوار فرودگاه حد فاصل بزرگراه شهید لشگری الی ورودی ادارات مرکزی هواپیمایی از اقدامات دیگر این اداره است.

تحویل بولتن های آموزشی به آموزش و پرورش منطقه 9 و اجرای ده تئاتر آموزشی با موضوع ترافیک در مدارس سطح منطقه و توزیع مجموعه کتاب های قندان در مدارس سطح منطقه و همچنین بازدید معاون تاکسیرانی منطقه از خطوط تاکسیرانی سطح منطقه و فرودگاه مهرآباد و استقرار بازرسین     تاکسیرانی در نقاط حساس منطقه و رسیدگی به درخواست های تاکسیرانان منطقه و پاسخگویی به پیام های 1888 شهروندان و تشکیل جلسه هیأت انضباطی با حضور نماینده شورای شهر، نماینده تاکسیرانان و مدیر تاکسیرانی منطقه 9  و آغاز عملیات تعویض و نوسازی دستگاه های جی پی اس اتوبوسهای بخش خصوصی و نظارت مدیر اتوبوسرانی به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی به شهروندان از اقدامات این اداره است./

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار