پزشکان به افراد در طول فصول سرد سال مصرف گوشت قرمز به میزان استاندارد را توصیه می‌کنند زیرا گوشت قرمز مشکل کم آبی بدن و پوست صورت را برطرف می‌کند،

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران دریافته‌اند که افراد برای داشتن پوستی سالم و باطراوت به ویژه در فصول سرد سال که به علت خشکی و سردی هوا پوست معملا دچار آسیب می‌شود، می‌توانند در کنار مصرف مایعات، مرطوب نگهداشتن پوست، از یکسری از میوه‌ها که می‌توانند آبرسانی مناسبی به پوست داشته باشند، استفاده کنند. 

گفتنی است؛ از میان این میوه‌ها، خیار یکی از بهترین میوه‌های آبرسان پوست است که هیدراسیون بسیار خوبی برای پوست است. این میوه همچنین دارای "ویتامین C" است که حالت تسکین دهندگی برای پوست دارد نیز می‌باشد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ بلغور، جو دوسر که خیس خورده با آب یا شیر باشد نیز می‌تواند طراوت و شادابی را به پوست برگرداند. 

یکی از منابع غنی از مایعات که مصرف به اندازه آن برای پوست بسیار خوب است، گوشت قرمز است که در ترکیبات آن مقادیر زیادی آب میان بافتی وجود دارد و علاوه بر رفع کم آبی پوست، به دلیل برطرف کردن کمبود آهن چهره زیبا‌تر و بدور از زردی و رنگ پریدگی به پوست می‌بخشد. 

میوه‌های دیگر آبرسان برای پوست صورت سیب و هندوانه هستند که علاوه بر دارابودن ویتامین‌های ضروری برای پوست، منبع غنی مایعات در ترکیبات داخلی خود هستند و مصرف آن‌ها به افرادی که خواهان پوستی جوان و زیبا هستند، توصیه اکید می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: گوشت ، ویتامین ، پوست ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار