سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت : ما باید قطب علمی در منطقه و جهان شویم و این امر با وجود استعدادهای درخشان در کشور تحقق یافتنی است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پیوندی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:اقتدار علمی، منشا اقتدار سیاسی و اجتماعی در کشور است و اگر در مسایل علمی نتوانیم اقتدار خود را نشان دهیم در بخش‌های دیگر نیز دچار مشکل خواهیم شد.در واقع در اقتدار علمی باید به تمام جوانب علمی توجه کرد و ضمن بهره گیری از همه استعدادها، آنها را به جهتی سوق دهیم که منجر به برطرف شدن مشکلات مردم کشور، منطقه و جهان شود.

وی با بیان این که ما باید قطب علمی در منطقه و جهان شویم و این امر با وجود استعدادهای درخشان در کشور تحقق یافتنی است افزود: دانشگاه یک محیط سیاسی،علمی،اجتماعی و فرهنگی است و دانشجویان باید در دانشگاه در همه زمینه ها رشد کنند و استفاده از همه استعدادها و شکوفایی آنها در دانشگاه وظیفه مسئولین دانشگاه است.

پیوندی تاکید کرد: دانشجویان باید اساتید و پیشکسوتان دانشگاه را در ابعاد علمی ، اخلاقی و رفتاری الگو و اسوه خود قرار دهند و امیدواریم دانشگاه بتواند بستر لازم و محیطی با نشاط و غرورآفرین برای شکوفایی  استعدادهای آنان فراهم آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار