روزنامه لبناني الاخبار به نقل از منابع آگاه از طرح رژيم صهيونيستي براي تيره كردن فضاي مذاكرات هسته اي ايران و گروه 1+5 در ژنو خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛منابع همراه با روند مذاكرات هسته اي ايران و گروه 1+5 در مصاحبه با روزنامه لبناني "الاخبار" اظهار داشتند:طرح گسترده اي از سوي اسرائيل براي جنگ رسانه اي در راستاي تيره كردن فضاي مذاكرات هسته اي ايران وگروه 1+5 در شهر ژنو در زماني كه طرف ايراني بسته پيشنهادي جديدي را براي ارائه به طرف مقابل مهيا كرده و اميدوار است كه طرف غربي با جديت بر سر گفتگو درخصوص اين پيشنهاد به تعامل با تهران دست بزند،آماده كرده است.

اين منابع آگاه در ادامه با بيان اينكه اقدامات تخريب كننده اسرائيل در جريان مراحل پيشين مذاكرات هسته اي ايران وغرب به اين شكل بوده كه طرف غربي در پي امتياز دادن به تهران بوده و تهران هم همواره در مقابل پيشرفت مذاكرات مقاومت مي كند آشكار شده بود افزودند:تحركات گسترده اي از سوي اسرائيل براي تداوم پروپاگانداي رسانه‌اي در زمينه مذاكرات هسته اي ايران وگروه 1+5 وجود دارد.

روزنامه "الاخبار" همچنين اعلام كرد:وزارت امور خارجه اسرائيل سفرا وديپلمات هاي خود را مامور برقراري رابطه با خبرنگاران واصحاب رسانه و تحليلگراني كرده كه موضوع پرونده هسته اي ايران را دنبال مي‌كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار