رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: برای اعزام یک تیم قوی به پیکارهای ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی اردستانی تصریح کرد: برای همین منظور رقابت‌های ووشو انتخابی استان در رشته تالو یا اجرای فم را برگزار می‌کنیم تا برترین‌ها به اردو دعوت شده و به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی بروند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی تالو و ساندا بزرگسالان، رقابت‌های انتخابی استان را در فرم های مختلف بخش تالو برگزار می کنیم تا برترین ها برای حضور پرقدرت در مسابقات کشوری مشخص شوند.

وی ادامه داد: در حالی که آخرین موفقیت ووشو قم در عرصه رقابت‌های برون مرزی به درخشش امیر نجفی‌پور در مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان و توفیق این ورزشکار ارزنده در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره سال 2012 جوانان جهان باز می گردد، تلاش ما این است که ووشو قم دوران موفق گذشته را احیا کرده و با حضور خوبی که در مسابقات قهرمانی کشور دارد، توانمندی خود را بار دیگر به نمایش بگذارد.

رئیس هیئت ووشو استان قم افزود: ما یکی از مهمترین اولویت‌های کار و تلاش برای توسعه ووشو قم را سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه قرار داده‌ایم، ضمن اینکه به حضور در تمام مسابقات کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور نیز نظر ویژه داریم تا جوانان ارزشمند و با استعداد ووشو قم ارزش‌های خود را نشان بدهند.

وی در ادامه یاد آور شد: این رشته ورزشی در استان قم هم استعدادهای بسیار خوبی در بین نوجوانان و جوانان دارد و هم اینکه از قابلیت و ظرفیت داشتن یک تیم قوی در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور برخوردار است و انشاءالله در کنار حضور موفق در پیکارهای انتخابی تیم ملی قصد داریم امسال در لیگ کشور نیز حضور داشته باشیم.

اردستانی در ادامه به نحوه و چگونگی برگزاری مسابقات انتخابی تالو برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: این رقابت‌ها با حضور چهره‌های مدعی در فرم های مختلف بخش تالو روز جمعه هفدهم آبان ماه در باشگاه کانون شهید بهشتی قم برگزار می شود و امیدواریم نفراتی که جزو برترین ها قرار می گیرند، در ترکیب تیم قم با آمادگی بسیار خوب و انگیزه کسب مدال و عضویت در تیم ملی ووشو کشورمان به مصاف حریفان بروند./س

برچسب ها: قم ، برترین ، وشو ، کاران ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.