مدیر کل گمرکات استان قم از کسب درآمد 162 میلیارد و 562 میلیون تومانی گمرکات استان طی هفت ماه اول امسال خبر داد و گفت: صادرات از محل گمرکات استان قم در این مدت 68 درصد رشد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد ذاکری با اشاره به آمار عملکرد گمرکات استان قم طی هفت ماه اول امسال یادآور شد: در این مدت درآمد كل گمركات استان قم به 162ميليارد و 562 میلیون تومان رسيده است که از مجموع کل درآمد در اين مدت، درآمد استاني مبلغ 405 ميليون تومان و 6 درصد ماليات بر ارزش افزوده و ساير عوارض مبلغ 46 میلیارد و 400 میلیون تومان وصول گرديده است.

وی همچنین از صادرات 70 هزار و 815 تن انواع كالا از قبيل کفش و صندل، كتاب، مصنوعات فلزي، مواد و محصولات خوراکی، مصنوعات شيشه‌اي، مواد و مصنوعات پلاستيكي، مواد شوينده و سفيدكننده، البسه و ... طی این مدت خبر داد و افزود: این میزان کالا به ارزش 132 ميليون و 330 هزار دلار به كشورهايي نظير عراق، افغانستان، امارات، ارمنستان، ازبكستان و لبنان صادر شده است.

مدیر کل گمرکات استان قم تصریح کرد: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش 37 و از لحاظ وزن 68 درصد رشد داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار واردات گمرکات استان قم طی هفت ماه اول امسال اشاره کرد و گفت: در مدت ياد شده مقدار پنجاه هزار و 426 تن كالا به ارزش272 ميليون و 344 هزار دلار از طريق گمركات استان قم به كشور وارد شده است.

ذاکری در این خصوص تصریح کرد: این میزان واردات در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 6 درصد کاهش و از نظر ارزش 9درصد افزایش داشته است/س

برچسب ها: قم ، درآمد ، گمرک ، رشد ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.