رییس تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان ازپایان عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی فعالیت واحدهای بنزین ساز این پالایشگاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، ناصر خیری ˈ هزینه این تعمیرات را حدود27 میلیارد ریال اعلام کردوافزود:

فعالیت واحدهای بنزین ساز شرکت پالایش نفت اصفهان پس از تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس و هیدروژن شماره یک و آمین کنتکتور شماره یک این شرکت از سرگرفته شد.

وی بابیان اینکه عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی واحدهای یاد شده از 15 مهر امسال آغاز شده بود و روز یکشنبه گذشته با موفقیت پایان یافت اظهارکرد: باتوجه به حجم کارهای تعمیرات و بازرسی فنی پیش بینی می شد این عملیات 29 روز به طول انجامد که مدت تعمیرات دو روز کاهش یافت.
خیری با اشاره به اینکه تعمیرات واحدهای یاد شده در دو نوبت کاری و با یک هزار و 400 نفر نیروی انسانی رسمی و پیمانکاری انجام شد، تعویض برج 641 ، سینی های برج جذب ، قسمتی از لوله های شبکه واحد خنک کننده آب ، کک سوزی و احیای فعالیت کاتالیست به منظور افزایش بازدهی تولید و کیفیت محصولات در واحد آیزوماکس همچنین تعویض کاتالیزومتان سازی و سینی های برج عریان کننده در واحد هیدروژن را از جمله تعمیرات واحدهای بنزین ساز شرکت پالایش نفت اصفهان بیان کرد.

رییس تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، خوراک واحدهای آیزوماکس و هیدروژن یک را به ترتیب 22 هزار بشکه در روز و هفت هزار کیلوگرم در ساعت عنوان کرد و گفت: بنزین ، گازمایع ، نفت سفید ، سوخت هوایی و نفت گاز از تولیدات واحد آیزوماکس است/س.

برچسب ها: اصفهان ، شرکت ، پالایش ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.