استاندار اصفهان تأمين امنيت، سلامت، اقتصاد و روابط خارجي را 4 وظيفه اصلي هر حكومت دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندان،با بيان اينكه در دولت تدبير و اميد سرمايه اجتماعي به صورت ويژه مطرح است،يادآور شد: سرمايه اجتماعي همان چيزي است كه غرب از در اختيار نداشتن آن ونبود امكان بهره وري از آن، ‌در رنج است.

وي به پررنگ تر بودن نقش سرمايه انساني در دولت دكتر روحاني اشاره داشت و افزود: در جايي كه اهميت سرمايه اجتماعي مبرهن است، بايد يك گستره مناسب براي شناخت نقاط ضعف، مسائل اجتماعي و نارضايتي هاي موجود، تعريف شود.

استاندار اصفهان تصريح كرد: حفظ و اصالت سرمايه اجتماعي مهم است و بايد قبل از اينكه نارضايتي ها تبديل به مشكل شود، شناسايي شده و براي آن چاره‌انديشي گردد.

رسول زرگرپور در خصوص حقوق شهروندي نيز خاطر نشان كرد: غربي ها به دروغ خود را مبدع حقوق شهروندي مي‌دانند و اين در حالي است كه در اسلام با دقت و ظرافت به اين موضوع پرداخته شده است.

وي تصريح كرد: حقوق شهروندي برخاسته از مباني ديني و فرهنگي ماست و بايد بر اساس منابع ارزشمند دين اسلام براي آن برنامه مدون تنظيم شود.

استاندار اصفهان ،تدوين برنامه مشخص و مدون در زمينه تأمين نشاط اجتماعي با توجه به ضوابط ديني و فرهنگي را از ضروريات دانست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.