رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم عسگراولادی هیچگاه از روحانیت و خط انقلاب اسلامی جدا نشد و همواره در مسیر خدمت به انقلاب و رهبری عمل کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "محمدرضا مهدوی کنی" رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(پنجشنبه) که در مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله عسکراولادی در مدرسه شهید مطهری حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عسگر اولادی واقعاً به انقلاب اعتقاد داشت و معتقد بود حساب و کتابی در زندگی است.

وی افزود: آقای عسکراولادی از نظر سیاسی مرد بزرگی بود و واسطه ارتباط ایشان با حضرت امام (ره) من بودم و ایشان هیچگاه ارتباطش را با امام (ره) قطع نکرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بعد از امام به رهبری احترام خاصی داشت؛ در مسائل سیاسی، روحیه امداد و مساعدت با محرومین را داشت و حتی در دوران انقلاب وقتی مسئله کمبودها پیش آمد کمیته امداد به رهبری ایشان مشکلات مردم را حل کرد.

آیت‌الله مهدوی کنی تصریح کرد: امروز که آقای عسگراولادی از دنیا رفته است همیشه در مسیر خدمت به انقلاب و رهبری بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر اخلاق سیاسی مرحوم عسکراولادی در فضای سیاسی احساس می‌شود، تاکید کرد: آقای عسکراولادی هیچ‌گاه از روحانیت و خط اصیل انقلاب جدا نشد و مقید بود از روحانیت هیچوقت جدا نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار