نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای از بطن نظام و انقلاب است و هیچگاه برخلاف مصالح و منافع نظام حرکت نمی کند.

 
به گزارش خبر نگار باشگا ه خبر نگاران ، علوی گفت: همه مردم و مسوولان باید پیرو منویات ولی فقیه باشند و حرکت در چارچوب مصلحت نظام نیز از وظایف قانونی آنها است.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مورد مذاکرات ایران و غرب بیان گفت: تیم مذاکره کننده انرژی هسته ای را نباید تضعیف کرد.
وی افزود: این سخنرانی که معیار سیاست خارجی کشور نیز قرار گرفته است بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای و بین المللی به دنبال داشته است.
نماینده مردم شهرستان ها سنندج، کامیاران و دیواندره با اشاره به تعبیر نرمش قهرمانانه از سوی مقام رهبری اضافه کرد : تیم مذاکره کننده هسته ای در راستای دفاع از حقانیت ایران عزت و مصلحت نظام را در نظر بگیرند و با اقتدار حرکت کنند.
علوی در پایان گفت : تیم مذاکره کننده هسته ای باید واقعیت ها را در نظر بگیرند و با لبخندها، وعده و وعیدهای دشمنان گول نخورند به گونه ای که مسایل اصلی به حاشیه رود و موضوع اصلی به فراموشی سپرده شود. /س

برچسب ها: تیم ، مذاکره ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.