رئیس هیئت اسکی استان تهران گفت: خبر بازگشایی پست ها را تا قبل از بارش برف تکذیب می کنم و منتظر بارش مناسب برای بازگشایی پیست های تهران هستیم.

مرتضی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خبر بازگشایی پیست های اسکی در روزي مشخص را تکذیب می کنم.هیچ بارش برفی نداشته ایم که پیست بخواهد به خاطر آن بازشود ما همواره با پیست های اسکی هماهنگ هستیم و بدون شک به محض بارش مطلوب برف شاهد بازگشایی پیست های استان خواهیم بود.

وی افزود : اولین پیستی که در استان باز شود پیست توچال است که نسبت به سایر پیست ها از ارتفاع بالاتری برخوردار می باشد ومن هم مکرراً با مدیریت این پیست در تماس هستم و تا این ساعت هیچ بارشی رخ نداده که توچال هم بخواهد بازگشایی کند.

وی تاکید کرد: مه هم چنان منتظر بارش برف در آینده هستیم تا زیر سازی ها نیز توسط فدراسیون و هیئت با کارشناس مطلوب صورت پذیرد و کلیه پست های استان تهران در اختیار علاقمندان این رشته مفرح قرار گیرد.

** با توجه به بحث اقتصادی پیست ها قیمت بلیط مشخص می شود

ساوه شمشکی در خصوص قیمت بلیط پیست های اسکی استان تهران بیان کرد: در جلسه ای که اين هفته  با مدیران پیست های اسکی استان تهران خواهیم داشت در خصوص قیمت بلیط پیست های اسکی تصمیم می گیریم هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

با توجه به بحث اقتصادی در پیست های اسکی و فضاهای جدیدی که اضافه شده است قیمت بلیط ها نیز گران خواهد شد.

وی ادامه داد: هم چنین شرایط بلیط امسال با سال های قبل تفاوت دارد در گذشته افراد با یک بلیط از صبح تا 4 بعد از ظهر در پیست ها شرایط حضور داشتند اما تصمیم بر این است که از امسال بلیط ها سانسی بشود.

ساوه شمشکی هم چنین در خصوص برنامه های هیئت اسکی استان تهران بیان کرد: ما 3 مرحله کلاس داوری برگزار کرده ایم و مراحل بعدی نیز ادامه پیدا خواهد کرد .

اولین مرحله 21 و22 مهرماه در سرای محله تجریش دومین مرحله 5 تا 7 آبان ماه در سرا و سومین مرحله 12 و 13 آبان ماه در هتل شمشک برگزار شد.

وی افزود : هم چنین چهارمین مرحله کلاس های داوری 19 و21 آبان در سرای محله تجریش برگزار می شود.

مرحله پنجم نیز در 3 تا 5 آذر ماه در سرای محله و مرحله ششم 10 و 11 آذر ماه در هتل شمشک برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/
برچسب ها: ساوه شمشکی ، پیست ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار