دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست نرمش قهرمانانه ، ابتکار عمل و اهرمی برای ارتقای جایگاه و اقتدار بین المللی نظام جمهوری اسلامی ایران است

آصفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: این سیاست بهترین ابزار دفاع از منافع ملی ایران در شرایط فعلی است و وظیفه تمامی احزاب، رسانه ها و اقشار مردم این است که پشتیبان و حامی قوی مذاکرات باشند.
وی گفت : روند مذاکرات تاکنون به بهترین شیوه از سوی تیم دولت پیگیری شده و امید است که امریکا در مباحث انرژی هسته ای و تحریم ها در این مذاکرات جلوی سوء استفاده صهیونیستها را بگیرد تا موضوع در فضای سالم و سازنده پیگیری شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود : ایران در حیطه ای تعریف شده در مذاکرات حضور یافته و خواسته اصلی کاهش تحریم ها و بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای است .
وی گفت : همانطور که در فعالیتهای هسته ای تاکنون موردی خلاف برنامه های MPTرخ نداده از این به بعد نیز ایران در مسیر شفاف سازی و اعتمادسازی حرکت می کند چرا که مصارف صلح آمیز هسته ای را حق مسلم خود می داند.
آصفری افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب، در جمع دانشجویان و دانش آموزان حجتنامه ای برای تمای کسانی است می خواهند بنوعی مباحث انحرافی یا چالش انگیز برای مذاکرات مطرح کنند، لذا بیانات ایشان تاکیدی مجدد بر این مهم بود که مذاکره هدفدار و مبتنی بر منافع ملی کشور است و نه تنها با سازش متفاوت است بلکه جایگاه ایران را در مجامع بین المللی قوی تر می کند./س

برچسب ها: سیاست ، اقتدار ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.