شرکت خودروسازی "ب ام و" اعلام کرد کاهش میزان سود این شرکت به دلیل سرمایه گذاری برای تولید خودروهای جدید و کم رنگ شدن حضورش در بازار خودرو کشورهای اروپایی بوده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی " ب ام و" آلمان اعلام کرد میزان سود قبل از کسر بهره و مالیاتش در 3 ماهه سوم امسال به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

علت کاهش میزان سود قبل از کسر مالیات این شرکت ،سرمایه گذاری های آن برای تولید خودروهای جدید و کم رنگ شدن حضورش در بازار خودرو کشورهای اروپایی بوده است.

شرکت خودروسازی "ب ام و" با انتشار گزارشی اعلام کرد میزان سود قبل از کسر مالیات و بهره اش در 3 ماهه سوم امسال با 6 درصد کاهش نسبت به 3 ماهه دوم امسال به یک میلیارد و 550 میلیون یورو رسیده است.

این در حالی است که کارشناسان مسائل مالی و اقتصادی پیش بینی کرده بودند رقم این شاخص به یک میلیارد و 590 میلیون یورو برسد.

پیش بینی ها حاکی از‌ آن است که میزان سود قبل از کسر مالیات شرکت خودروسازی "ب ام و" در 3 ماهه چهارم امسال نیز به پایان ترین حد از بازه رقمی پیش بینی شده برسد.

در پی اعلام این خبر ارزش سهام شرکت خودروسازی "ب ام و" دربازار بورس فرانکفورت کاهش یافت به طوری که ارزش هر سهم این کشور با 3 یورو و 46 سنت کاهش به 80 یورو و 71 سنت رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرکت ، خودروسازی ، کاهش ، سود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار