رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: صبح امروز در جاده ساوه ـ سلفچگان، مردی 30 ساله بر اثر شدت جراحات وارده دچار قطع عضو شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جواد باقری با تبیین حوادث امروز اظهار داشت: ساعت هفت صبح در تماسی با مرکز مدیریت حوادث و ‌فوریت‌های پزشکی قم، تصادف یک دستگاه کامیون و تریلی در جاده ساوه سلفچگان گزارش شد.

وی افزود: با اعلام این گزارش به سرعت نیروهای امدادی برای درمان مصدومان و مجروحان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه مشخص شد یک مرد 30 ساله به شدت مجروح شده است و به دلیل شدت جراحات وارده پای این جوان قطع شد.

باقری همچنین از وقوع حادثه دیگری ساعت هشت صبح در میدان معصومیه خبر داد و گفت: این حادثه که به دلیل سقوط از موتور به وقوع پیوسته بود موجب مجروح شدن 2 نفر شد که با اعزام 2 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی حادثه بلوار 15 خرداد را مورد توجه قرار داد و گفت: ساعت 10:25 صبح در بلوار 15 خرداد، یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده برخورد کرد که این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشت.

باقری خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی با 2 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند./س

برچسب ها: قم ، قطع ، پای ، مرد ، جوان ، تصادف ، تریلی ، کامیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.