ساری /

تیم مذاکره کننده هسته ای از حق ملت ایران دفاع می کند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای از حق ملت ایران دفاع می کند.

آیت الله طبرسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:همان طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند عزیزانی که برای مذاکره هسته ای انتخاب شدند، همگی از بدنه نظام اسلامی هستند و برای احقاق حق مردم دفاع می کنند.

وی تصریح کرد: نتایج مذاکرات تیم ایرانی با 1+5 به نفع ملت ایران است و از حرکت و مدیریت و همه ما از درایت تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در بحث مذاکرات هسته ای برخی از افراد زود ذوق زده شدند و پیشنهاد حذف شعار مرگ بر آمریکا را ارائه دادند که بنده به این افراد عرض می کنم ما هنوز امتیازی از آمریکا نگرفته ایم که بیائیم امتیاز بدهیم

آیت الله طبرسی افزود: تا زمانی که ملت ولایتمدار ایران اسلامی به خواسته مشروع و بحق خود دست نیابد شعار مرگ بر آمریکا هرگز فراموش نمی شود.

وی تصریح کرد :دنیا بداند ما اهل تعامل هستیم، اما هرگز به دشمنان انقلاب و اسلام باج نمی دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی در راس امور نظام اسلامی قرار دارند و همه باید بدانند هرگونه تغییر وضعیت در رابطه با آمریکا با نظر رهبری مشخص می شود و کسی در این زمینه نمی تواند نظر بدهد.

آیت الله طبرسی افزود: مذاکره، پیگیری مساله هسته ای و رفع تحریم ها با رعایت دقت در حفظ مصالح و منافع ملی، با دولت است که باید با نظر رهبری یعنی توجه به ترفندهای دشمن و نرمش قهرمانانه باشد/س

برچسب ها: حق ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.