برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

نرم افزار پشتیبان گیری - آندروید



نرم افزار GO Backup Restore Pro یکی از قدرتمندترین و ضروری ترین نرم افزار های اندروید بشمار می آید.البته اگر اطلاعات داخل گوشیتان برای شخص شما مهم می باشد.اطلاعاتی از قبل فیلم و عکس ها و شماره های دفتچره تلفن و اس ام اس ها و لاگ های موجود در حافظه که اگر این نرم افزار را نصب کنید با استفاده از این برنامه می توانید هرزمان که بخواهید از گوشی خود بک آپ یا بصورت فارسی همان فایل پشتیبان تهیه کنید تا در صورت که به هر طریقی به اطلاعات شما از دست رفت با فایل پشتیبانی که قبلا تهیه کرده اید تمام اطلاعات خود را بازگردانی کنید.

دانلود

نرم افزار مخفی کردن فایل ها - سیمبین



برنامه امنیتی برای سیستم عامل محبوب نوکیا سیمبین که شما با استفاده از نرم افزار Touch Hider می توانید کلیه ی فایل های خود را مخفی نمایید,در این برنامه شما می توانید هر فایلی را با هر فرمت مخفی کنید بدین صورت هیچ شخصی نمیتواند لیست فایل های شما را مشاهده کند.نرم افزار Touch Hider برروی سیستم عامل های سیمبین سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 و سیمبیان Anna و سیمبین Belle قابل نصب و استفاده است.

دانلود

نرم افزار چت - جاوا



 نرم افزار چت پر طرفدار روز wechat java که برای نسل قدیمی سیستم عامل جاوا امروز در این پست قرار دادیم شما با نصب این نرم افزار جاوا می توانید با دوستان خود به رایگان صحبت کنید و می توانید از امکانات پیغام صوتی و تصویری آن تنها با اتصال به اینترنت بهره ببرید wechat java با داشتن چت روم های مختلف و پیدا کردن دوستای وی چت خود از طریق سرچ ای دی و نیز از کانتکت گوشی خود آنها را به یک مکالمه دعوت کنید.

دانلود

اسکن کردن مطالب با گوشی - ویندوزفون



با کمک این نرم افزار شما می توانید از تمامی مدارکی که میبینید اسکن بگیرد. این اسکن ها سپس به صورت عکس بر روی تلفن همراه شما ذخیره شده و قابلیت بازبینی دارد. این نرم افزار برای تلفن هایی با سیستم عامل ویندوز فون 8 و 7.5 آماده شده است.

دانلود

افزایش عمر باتری - آیفون



نرم افزار حرفه ای سازی و کاستومایز کردن باتری Battery Life v.1.0  برای آیفون و آیپاد و آیپد که به شما امکان مدیریت حرفه ای باتری گوشی خود را می دهد تا بتوانید مصرف خود را مشاهده کنید و پر مصرف ترین برنامه ها را برای کاهش مصرف ببندید.

دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
gholam
۱۴:۰۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۲
دست شمادردنکنه خوبه