تیم والبیال پیکان تهران در هفته چهارم لیگ برتر والیبال موفق به شکست سه بر یک شهرداری ارومیه شد تا نخستین پیروزی سه امتیازی رقابت های امسال را تجربه کرده باشد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال از نظر ساعت برگزاری، تیم والیبال پیکان در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری ارومیه بود.
 
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در ست دوم این بازی 25 بر 18 مغلوب شهرداری ارومیه شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 11 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را در پایان هفته چهارم به هشت امتیاز برسانند.
سعید مصطفی وند، حامد رضایی، فرهاد پیروت پور، ولادو پتکوویچ، پوریا فیاضی، رامین خانی و عبدالرضا علیزاده ترکیب شروع کننده تیم شهرداری ارومیه بودند که ابراهیم وطن پرست از آنان در آغاز بازی استفاده کرد.
 
همچنین تیم والیبال پیکان از مجتبی شبان، امیر حسینی، جواد محمدی نژاد، مهدی بازارگرد، حسام بخششی، آرش کشاورزی و علی حسین در ابتدای بازی به میدان آمدند.
تیم والیبال پیکان دو پیروزی سه بر دو در برابر نوین کشاورز و کاله در هفته های اول و دوم داشت و در هفته سوم نیز سه بر دو مغلوب بازرگانی جواهری گنبد شد.
 
محمد حسن خوشدل نظارت بر دیدار دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه را بر عهده داشت و محمد شاهمیری و مسعود ذوقی نیز به عنوان داوران اول و دوم این بازی وی را همراهی می کردند.
 
حواشی دیدار
 
**هشدار ناظر بازی به تماشاگران برای خاموش کردن فلاش های روشن دوربین هایشان
 
**تلاش برادران نیروی انتظامی برای رعایت نظم در سالن مسابقه
 
**تماشاگران ارومیه ای شعار می دادند : دریاچه ارومیه احیا باید گردد
 
**فرهاد افشار دوست بازیکن اسبق تیم ملی والیبال در سالن حضور داشت.
 
**پیمان اکبری (سرمربی پیکان)در ست دوم دست به دو تعویضه زد.
 
**در آغاز همین ست ترکیب تیمها دست نخورده باقی بود.
 
**ارومی ها در این ست با انالیز خوب از تیم پیکان توانستند 25 بر 19 برنده باشند.

 

برچسب ها: اکبری ، پیکان ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار