استاندار سابق همدان کشاورزی و تامین آب استان را در خطر جدی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران علی محمد آزاد در مراسم تودیع خود و معرفی نیکبخت استاندار جدید همدان گفت:ما در سال گذشته به شدت با کمبود آب مواجه بودیم و برغم فضاهای سبز فراوان در استان شاهد افت آبهای زیر زمینی تا 4 برابر سالهای گذشته بودیم.
وی برنامه ریزی و حمایت مردم را عامل بوجودنیامدن مشکلات در تامین آب دانست و گفت:خوشبختانه در این شرایط سخت هیچگونه قطعی آب شهری نداشتیم ولی در بخش روستاها امسال 180 روستا با تانکر آبرسانی می شوند.
وی ایجاد امنیت و حمایت مردم و مسئولان در رقم زدن حماسه سیاسی و اجتماعی را از مهمترین اقدامات خود در استان همدان بیان کرد و گفت:مردم با حمایت همه جانبه  و مشارکت 71 درصدی در انتخابات ما را در اجرای حماسه سیاسی یاری کردند.
استاندار سابق همدان از کاهش 9/6 درصدی تلفات جاده ای،افزایش بیش از 2 برابری کشفیات مواد مخدر و افزایش بیش از 2/5 برابری کشف کالای قاچاق به منظور تامین بیشتر امنیت در استان خبر داد و گفت:تامین اعتبارات از منابع مختلف از جمله فروش اوراق مشارکت،اجرای تصفیه خانه های فاضلاب رزن و بهار،آسفالت 154 راه روستایی،گاز رسانی به 60 روستا،ساخت بیمارستان تخصصی قلب فرشچیان و 4 خطه کردن جاده های دسترسی به استانها،حذف نقاط حادثه خیز جاده ها،تکمیل آزاد راه تهران-همدان،اصلاح فرودگاه همدان از مهمترین اقدامات در یک سال و 4 ماه اخیر است.وی اظهار داشت:در این مدت به بخش فرهنگی استان همدان توجه ویژه ای داشته ایم.در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و همایش هزاره کتاب قانون بوعلی ،جشنواره های زمستانی و تابستانی،گردشگری از جمله جشنواره های استانی برای فعالیت وجهه فرهنگی با قدمت تاریخی استان بوده است.
استاندار دولت دهم گفت:350میلیارد تومان در یک سال برای اجرای طرح های عمرانی،تامین منابع ملی و استانی از طریق اوراق مشارکت،وسایر روشها هزینه شده است./س
برچسب ها: کشاورزی ، همدان ، خطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.