سپ بلاتر رئیس فیفا در گفت و گو با سایت فیفا درباره سفرش به ایران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رئیس فیفا که بامداد امروز وارد تهران شد پیش از سفر به تهران با سایت فیفا درباره سفرش به ایران گفت وگو کرد.

بلاتر درباره هدف از سفر به ایران به سایت فیفا گفت: هدف من از سفر بهایران ملاقات با مدیران فدراسیون فوتبال ایران است که خیلی وقت بود می خواستم به ایران سفر کنم اما نتوانسته بودم. سال گذشته می خواستم به ایران بیایم اما سفرم را به امروز موکول کردم. فکر می کنم  زمان مناسبی برای سفر به ایران است چرا که ایران به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرده و بابت این صعود می خوام به مردم ایران تبریک بگویم. مردم ایران از اینکه تیم‌شان به مرحله پایانی جام‌جهانی 2014 برزیل رسیده‌‌اند، خیلی خوشحال هستند و همین احساس فوق‌العاده‌ای به آنها دست داده است.
 
رئیس فیفا درباره ملاقاتش با حسن روحانی رئیس جمهور ایران گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور جدید ایران هم بر سر کار آمده است، ملاقات با رئیس‌جمهور،‌ روحانی باعث افتخارم است. در ملاقاتی که با رئیس‌جمهور ایران خواهم داشت درباره آینده این کشور و آینده فوتبال ایران صحبت می‌کنم چون ایران کشوری بزرگ با فوتبالی فوق‌العاده و ریشه دار است. در ملاقاتی که با روحانی خواهم داشت در مورد مشکلات تحریم‌های جهانی که هنوز هم بر ایران وجود دارد، صحبتهایی انجام خواهم داد. چرا که تحریم‌ها مشکلاتی را برای ما هم به وجود آورده و مانع شده تا فیفا نتواند به منظور بهبود وضعیت فوتبال این کشور به فوتبال ایران کمک کند و کمک‌های مالی اش را از طریق سیستم برنامه مالی فیفا ارائه دهد.

بلاتر در باره رویارویی احتمالی ایران و آمریکا در جام‌جهانی 2014 هم گفت: همانطور که می دانید ایران در جام‌جهانی 1998 فرانسه با تیم ملی آمریکا بازی کرده و احتمال دارد در جام‌جهانی 2014 برزیل باز هم این 2 تیم با هم همگروه شوند  وبازی کنند. در قرعه کشی جام جهانی همه چیز امکان دارد.

بلاتر فردا بعدازظهر تهران را به مقصد ابوظبی ترک می کند تا روز جمعه شاهد دیدار فینال جام جهانی بین تیم های مکزیک و نیجریه باشد.
 
پايان متن/
برچسب ها: بلاتر ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار