تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با پیگیری نکونام در خصوص گم شدن کفش‌های خود و ورود حنیف عمران زاده با خودروی لوکس همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی از ساعت 15:30 آغاز شد.

این در حالی بود که تنها 2 بازیکن از آبی پوشان پایتخت در این تمرین غایب بودند که هر دو یعنی هم بیگ زاده و هم خسرو حیدری به دلیل مصدومیت نتوانستند در تمرین امروز حاضر شود.

اما نکته جالب توجه در ابتدای تمرین پیگیری جواد نکونام در خصوص گم شدن کفش‌های او در رختکن بود که این اتفاق در تمرین روز گذشته آبی پوشان به وقوع پیوسته است.

ضمن اینکه ورود حنیف عمران زاده با خودروی لوکس خود موجب شد تا شگفتی بازیکنان استقلال هویدا شود.

لازم به ذکر است، حدود 40 هوادار که در میان آن ها 2 خانم دیده می شود برای مشاهده تمرین آبی پوشان پایتخت به محل تمرین آمدند.

شایان ذکراست، قلعه نویی، شاهرخ بیانی، پورحیدری و سایر اعضای کادر فنی همگی در تمرین امروز حاضر هستند.

گفتنی است، بازیکنان استقلال ابتدا زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز خود ابتدا به گرم کردن پرداختند و زیر نظر وی در حال تمرین هستند.

در حین تمرین صندلیهای سکوهای از پیش ساخته شده نصب می شد و این در حالی بود که صدای دریل ها موجب آزار بازیکنان به ویژه هواداران شده بود.

یکی از حاشیه های جالب توجه در تمرین امروز وجود یک فردی که از بیماری ذهنی رنج می برد در میان هواداران بود که با ایجاد آزار و اذیت موجب شد تا مسئولان کمپ استقلال این موضوع را با نیروی انتظامی در میان بگذارند تا این فرد مزاحم به بیرون از ورزشگاه منتقل شود.

در ادامه بازیکنان استقلال به آقا وسط،‌ کارهای ترکیبی و سانتر از جناحین پرداختند این در حالی بود که امیر قلعه نویی پس از اتمام نیمه نخست پرسپولیس و استقلال خوزستان بالای سر بازیکنان خود حاضر شد.

گفتنی است: فردا صبح رأس 7:30 بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی به زیارت عاشورا می پردازند.

انتهای پیام/مح

برچسب ها: تمرین ، استقلال ، نکونام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار