10 بخش تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور رییس این دانشگاه و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، دکتر"محمدرضا نیکبخت"، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاح این بخش‌های تخصصی برنامه سالم‌سازی دندان را یکی از برنامه‌های مهم سازمان بهداشت جهانی و مراکز بهداشتی جهان به ویژه در کشورهای درحال توسعه دانست و گفت: سلامت دندان متضمن سلامت انسان است و یکی از مهمترین مسائل مربوط به سلامت انسان محسوب می‌شود.

نیکبخت با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسعه‌ای است و راه‌اندازی این 10 بخش می‌تواند کمک زیادی به سلامت دهان و دندان و مسائل مربوط به کارایی و زیبایی آن کند، گفت: روزانه 10 متخصص گرایش‌های مختلف دندانپزشکی بیماران را در این بخش‌های تخصصی مورد معاینه و تشخیص و درمان قرار می‌دهند.

نیکبخت با اشاره به هزینه‌های سنگین دندانپزشکی، خاطر‌نشان کرد: بیشتر مردم از عهده هزینه‌های دندانپزشکی بر نمی‌آیند و راه‌اندازی این بخش‌ها می‌تواند با تعرفه کمتر کمک مؤثری به مردم در این زمینه باشد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز بخش‌های افتتاح شده در این دانشکده را شامل بخش جراحی دهان، فک و صورت، پریودانتیکس، ارتودنسی، پروتزهای دندانی، ترمیمی، عصب کشی، اطفال، بیماری‌های دهان، فک و صورت، رادیولوژی دهان، فک و صورت و پانولوژی دهان، فک و صورت عنوان کرد و از آمادگی این بخش‌ها بریا پذیرش بیماران در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

دکتر حمیدرضا مظفری همچنین از توسعه کلینیک دندانپزشکی به عنوان یکی از برنامه‌های در دستور کار این دانشکده خبر داد.
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.