مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري گفت: اين تجار در زمينه صنايع شيميايي، دارويي، مواد معدني، فلزات و قطعات يدكي، قطعات الكترونيكي و مكانيكي، مصالح ساختماني، مواد غذايي و پوشاك بازاريابي و با بازرگانان آن كشور رايزني و تبادل نظر ميكنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

 

رحمان كرمي، با اشاره به اينكه اين هيات از استانهاي مختلف با مديريت استان چهارمحال و بختياري به عراق سفر ميكند،افزود: تجاري پذيرفته شده براي سفر با هيات تجاري ايران از استانهاي تهران،مركزي،اصفهان و چهارمحال و بختياري هستند.

وي گفت: ‌اين هيات تجاري متشكل از بازرگان و مديران بخش خصوصي،تعاوني،توليدي به مدت چهار روز براي مبادلات تجاري با تجار، مقامات اقتصادي و تجاري سليمانيه و اربيل رايزني مي‌كنند.
كرمي افزود: ديدار با سفير و رايزنان، بازديد از مراكز تجاري و توليدي ، نشست با روساي اتاق بازرگاني كشور سليمانيه و اربيل، تبادل نظر و انعقاد قراردادهاي تجاري، نشست با مقامات سفارت جمهوري اسلامي ايران در سليمانيه، ديدار با صادركنندگان و واردكنندگان اقليم كردستان عراق از برنامه‌هاي اين سفر چهار روزه است كه بازرگانان مي‌توانند براي مبادلات كالاهاي توليدي ياتبادل نظر و بازارهاي جديد صادراتي رايزني كنند.
به منظور بسط و گسترش روابط تجاري و اقتصادي جمهوري اسلامي ايران و استان هاي شمالي كشور عراق، اين هيئت تجاري و بازاريابي از 29 آبانماه تا سوم آذرماه در عراق خواهد بود.
كرمي افزود: پس از اتمام سفر در صورت تامين اعتبار 12 ميليون ريال كمك هزينه و يارانه سفر به مشاركت كنندگان پرداخت ميشود.

در نيمه دوم امسال سه هيئت تجاري از ايران به كشورهاي هند، عمان و عراق اعزام مي شوندكه استان چهارمحال و بختياري متولي اعزام هيئت هاي تجاري ايران به دو كشور هندوستان و عراق است./س

                                  

برچسب ها: اعزام ، تاجر ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.