سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز گفت: آنالیز کادر فنی از تیم منصوری موجب حاکمیت بازیکنانم به بازی و در نهایت کسب امتیاز این دیدار شد.

محسن خبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قدمت، توانایی و عناوینی که تیم منصوری تاکنون کسب کرده بازی بسیار دشواری را پیش بینی کرده بودیم اما با توجه به شرایط تیم و میزبانی محکوم به کسب امتیاز بازی بودیم مانند دیگر بازیها که نام و قدرت رقبا تأثیری بر عملکردمان نداشت و تنها پیروزی را هدف می گرفتیم سرانجام انگیزه و غیرت بالای بازیکنان پیمودن پله های جدول را برایمان آسان می کرد. می دانستیم در صورتیکه به شهید منصوری اجازه شکل دهی دهیم بدون شک امتیاز را واگذار می کنیم زیرا با توجه به فیلم بازیهای این تیم و آنالیزی که صورت گرفته بود حریف خود را در حمله خطرناک دیدیم به همین دلیل از ثانیه های ابتدایی نیمه نخست کار دفاع و پرس را آغاز کردیم و منصوری را در دستیابی به اهداف فنی خود ناکام گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز افزود: در 20 دقیقه ابتدایی رقابت 7 موقعیت 100 درصد گل را از دست دادیم تا با تساوی بدون گل نیمه دوم را آغاز کنیم. برتری بازیکنانم در این بازی مشهودتر شد تا با به ثمر رساندن 2 گل از 5 موقعیت بوجود آمده امتیاز را از آن خود کنیم.
در این روند رو به رشد که هلال احمر را به رده سوم جدول کشانده غیرت و همدلی بازیکنانم غیر قابل انکار است اگر همت آن ها نبود تفکرات فنی کادر فنی بی پاسخ بوده و کار مفیدی انجام نمی شد حالا به همین دلیل عملکرد آن ها را می ستایم و تلاشمان را به کار می گیریم تا با هم در ایده آل ترین جایگاه قرار گیریم.

تیم داوری بازی را مدیریت کرد و عملکرد منصفانه ای داشت که به تبع آن استحقاق شنیدن خسته نباشید گرمی را دارد البته پنالتی محرزی برای ما گرفته نشد که آن را ندیده گرفته و اعتراضی نکردیم.

خبیری در خصوص عملکرد مطلوب تیم هلال احمر در این فصل گفت: امسال هلال احمر در شرایط فوق العاده ای قرار گرفته است در ابتدای حضورم گفته بودم که تیم را از تفکر قعرنشینی نجات می دهم تا نگاه دیگر تیم ها نیز نسبت به هلال احمر تغییر باید حالا با تلاش تمام مسئولان و بازیکنان به این مهم دست یافته ایم اما نمی توانم هیچ اظهار نظری در مورد فصل گذشته داشته باشم زیرا شرایط یک تیم در هر فصل متفاوت است و نتیجه کسب شده تیم را نباید به حساب یک فرد گذاشت از بالاترین عنوان یک باشگاه تا تدارکات تیم در نتایج به دست آمده سهیم هستند شاید در سال گذشته هلال احمر فاکتورهای مناسبی برای کار نداشته زیرا زحمات و تخصص خسروی را نمی توان نادیده گرفت.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: فوتسال ، هلال احمر ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار