مدیر عامل رایتل از تلاش های ای اپراتور برای کاهش قیمت بسته های اینترنت خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صدری مدیر عامل رایتل در جمع خبرنگاران گفت: قرار است سرویس های جدیدی را با حداقل قیمت در آینده در اختیار مردم قرار دهیم تا مشترکین بتوانند از آنها استفاده کنند.


وی ادامه داد: رایتل تنها اپراتور هوشمند است که مجوز نسل 3 را دارا می باشد که در چند سال گذشته با تغییرات زیادی همراه بوده  که در حال حاضر حدود یک سال به طور جدی کار خود را شروع کرده که هزارمین سایت این اپراتور در شاهچراغ راه افتاد که با توان و تلاش و با برنامه ریزی های انجام شده قرار است به سه هزار و ششصد سایت برسیم.


وی اظهار داشت: رایتل در 135 شهر فعال است و در حال حاضر 1 میلیون و 500هزار مشترک دارد که سعی داریم به 5 میلیون مشترک برسانیم و بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده شرکت رایتل جایگاه واقعی بین مردم پیدا کند و مردیم از امکانات صوتی ، پهنای باند و اینترنت استفاده کنند.


صدری افزود: 37 میلیون نفر مردم زیر مجموعه تامین اجتماعی هستند که این جریان تعهد رایتل را بسیار سخت کرده زیرا رایتل متعلق به نیمی از مردم است که از پول بیمه آنها شرکت رایتل تشکیل شده است و یکی از اهداف ما ارائه سرویس ویژه به خانواده های تامین اجتماعی در حوزه ارزش افزوده است و ما باید حافظ و توسعه دهنده این شرکت باشیم.


مدیر عامل شرکت رایتل تصریح کرد: ایرانسل ، تالیا ، همراه اول فعالیت خوبی دارند و هدف اصلی ما در آینده تکیه بر سرویس های ارزش افزوده است و خدماتی که روی این سرویس ها داده می شود کمک زیادی به رشد این شرکت می کند.


وی افزود: تاکنون رایتل چیز به عنوان رومینگ بین الملل نداشته ولی حداکثر تا یک ماه آینده رومینگ بین الملل راه اندازی می شود و همچنین شرکت رایتل جاده های اصلی که به تهران منتهی می شود به عمق 300 کیلومتر تحت پوشش شبکه قرار داده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما هیچ گونه فروش تلفنی سیم کارت نداشته و قیمت سیم کارت دائمی رایتل 120 هزار تومان و اعتباری آن 20 هزار تومان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سایت ، جایگاه ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار