معاو ن عمران شهرداری منطقه 2 گفت : تقاطع غیر همسطح خیابان شهرداری و بزرگراه نیایش به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احمد پور با بیان اینکه فعالیت های عمرانی در سطح خیابان ها و بزرگراه ها در کاهش حجم ترافیک و طول مسیر شهروندان بسیار موثر است افزود :بر این اساس تقاطع غیر هم سطح خیابان شهرداری و بزرگراه  نیایش که خیابان شهرداری شمالی و جنوبی را به هم متصل می کند برای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان به خیابان های اطراف آغاز شده است .
 
وی در ادامه اظهار داشت :نصب 35 در صد پایه های ستونی و همچنین ساخت المان های خاکی در محل از جمله فعالیت های عمرانی است که برای بهره برداری این تقاطع تا کنون انجام شده است .
 
احمد پور با اشاره به اینکه همواره در فغالیت های عمرانی همکاری معارضین کمک بسیار زیادی به پیشرفت طرح ها و برنامه ها می کند تصریح کرد :شرکت فاضلاب ، شرکت برق ، شرکت گاز از جمله معارضین این طرح بوده اند که با مساعدت و همکاری شرکت فاضلاب این پروژه به فعالیت خود ادامه می دهد .
 
وی در پایان خاطر نشان ساخت :ساخت این تقاطع هزینه ی 10 میلیون تومانی خواهد داشت که تاثیر بسیاری بر تسهیل رفت و آمد در شمال غرب پایتخت خواهد گذاشت .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار