اندیشکده بروکينگز:

مشکلات مدیریتی ؛‌ گرفتاری همیشگی دولت ها در آمريکا

کارشناس موسسه بروکينگز تاکيد کرد که دولت هاي آمريکا هميشه گرفتار مشکل مديريتي بوده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ الين کامارک کارشناس موسسه بروکينگز در نشست اين مرکز تاکيد کرد که همه دولت هاي آمريکا با مشکل مديريت روبرو بوده اند.رؤساي جمهور آمريکا مشکلات بزرگ مديريتي داشته اند. مهمترين آنها که شايد بسياري از شما به خاطر داشته باشيد ، شکست عمليات نجات گروگان ها در ايران در آوريل 1980  بود.

اين حادثه يک شکست بزرگ مديريتي بود که با مشکلات ديگر از جمله ناکامي هاي کنترل و فرماندهي تکميل شد.اين حادثه موجب شکست جيمي کارتر شد.محبوبيت کارتر بعد از اين ماجرا به شدت افت کرد و ديگر به حالت سابق برنگشت.

در دوره جرج دبليو بوش ، مسئله طوفان کاترينا به وجود آمد.البته بوش خيلي خوش شانس بود که  اين اتفاق در دوره دوم رياست  جمهوري او روي داد. اين حادثه نيز يک شکست بزرگ مديريتي بود که باعث شد محبوبيت بوش به شدت کاهش يابد و ديگر افزايش نيابد.

در مورد باراک اوباما نيز بايد بگويم که اگر مشکلات موجود در طرح بيمه درماني او حل و فصل نشود ، اين رئيس جمهور نيز با همان پديده کاهش محبوبيت مواجه خواهد شد و بقيه برنامه هاي او در اين سالهاي باقيمانده به سرانجام نخواهد رسيد، همانطور که برنامه هاي بوش براي اصلاحات امنيتي  و مهاجرت بعد از فاجعه کاترينا ناکام ماند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار