بازارسرمايه امروز در پاسخ به منتفی شدن افزایش سود بانکی روز خوبی را سپری کرد تا جاییکه شاخص کل توانست با رشد ۱۴۳۰ واحدی خود، رکورد جدیدی75 هزار واحدي راثبت کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،در اخرين روز معاملاتي اين هفته تالار شيشه اي شاخص کل با فتح قله ي 75 هزار واحدي پايان هفته ي خوبي را براي سرمايه گذاران رقم زد.

شايان ذکر است در ابتداي هفته شاخص وارد فاز استراحت شده بود و سرمايه گذاران با ارامش اقدام به خريدو فروش سهام مي کردند. روزگذشته شاخص کل  بعد از چند روزاستراحت از کانال 73 هزار واحدي عبور کرد و با رسيدن به عدد 74 هزار واحدي به کار خود پايان داد.

بازار امروز در پاسخ به منتفی شدن افزایش سود بانکی روز خوبی را سپری کرد تا جاییکه شاخص کل توانست با رشد ۱۴۳۰ واحدی خود، رکورد جدیدی راثبت کند.

بسیاری از معامله گران بازارهای سرمايه منتظر تصميمي بودند که باعث خروج  نقدینگی از بورس به بانک‌ها مي شد. در پی انتشار خبر عدم افزایش نرخ بهره بانکی،برخی از سرمایه گذاراني که قصد ورود به بازار پول و بانک را داشته به سمت خريد سهام روي اوردندو باعث افزايش صف خريد در بسياري از نمادها شد.

بازار با تشکیل سریع صف فارس آغاز شدو نمادهاي شبندر وتاپيکو نيز بيشترين تاثير را در شاخص داشتند.

 نمادهای فارس،شاراک و شنفت برترین نیز صف های بورسی در حال حاضر بشمار می روند. نماد رتاپ نیز صف پرحجم و باثباتی پس از عرضه های سنگین تشکیل داده است. 

در گروه سیمان با کاهش تعداد صف های خرید روبرو هستیم. در گروه دارو یی 15 نماد هنوز صف خرید دارد و امروز با افزایش تعداد صف های خرید روبرو شده است. بازار از سهام گروه بانکی( به جز وبصادر) و ساختمانی رویگردان شده و بار دیگر بازار به سمت گروه نفت و پالایش،پتروشیمی و معدنی روی آورده است . 

نمادهاي پالايش نفت بندرعباس،بانک صادرات ايران،س.نفت و گاز و پتروشيمي تامين از نمادهاي پر بيننده بازار بودند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: سهام ، سود ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار