به گزارش پلیس پس از اسکن شدن بدن یکی از زندانیان در زندان تازه تجهیز شده به دستگاه اسکنر بازرسان زندان یک کلید و یک دستبند را در معده یک زندانی دیدند و بسیار متعجب شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : رامون ادوارد و مندز موفق به ربودن کلید و دستبند شده و با بلعیدن  آن به قصد نگهداری استفاده به موقع برای فرار اززندان اروگوئه هنگام انتقال به دادگاه منوته ویدئو پایتخت بزرگترین شهر بندی اصلی کشور اروگوئه در آمریکایی لاتین را داشت پس از تجهیز شدن زندان توسط ارستز  به فن آوری اسکنر هوشنمند کرد که در منتهی به حیاط  زندایان به صورت نامحسوس نصب شده بود مقامات امنیتی  زندان از وی تعدید به عمل آورند.

کشف کلید و دستبند از بدن این زندانی پس از مشاهده شیعی فلزی در بدن وی بیش از  همه  ادوارد را متعجب ساخت بررسی ها و تحقیقات پلیس به منظور  چگونگی دستیابی این زندانی  محکوم به حبس ابد در پی قتل همسر خود آغاز و ادامه دارد.

این اسکنر در مسیر ورود و خروج زندانیان به محوطه حیاط  طوری نصب شده که بدن زندانیان را پس از خارج شدن و دوباره وارد شدن آنان را اسکن می کند.

به گفته رئیس زندان مونترویدئو به نقل از این خبرگزاری به لطف این سیستم جدید قادر خواهیم بود تا از ورود و خروج اشیاء ممنوع به داخل زندان و یا خارج زندان جلوگیری به عمل آوریم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ی ، ی ، ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار