رئیس سازمان لیگ گفت: تیمها در زمان یارگیری می توانند 3 بازیکن آزاد و 7 بازیکن جذب کنند برای گرفتن بازیکن خارجی هم هیچ ممنوعیتی نیست، فقط از زمان قرارداد تا استفاده از این بازیکنان باید یک ماه بگذرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ در رابطه با جلسه با کفاشیان گفت: در این جلسه در مورد تنظیم و هماهنگی برنامه لیگ، جام حذفی و اردوهای تیم ملی صحبت شده و جهت اصلی این گفتگو درباره جستجوی راهکاری پویا و پربار برای این بازیها بود.

تاج در ادامه افزود: جام حذفی مراحل پایانی را می گذراند و در صدد این هستیم که وقفه ای بین لیگ و جام حذفی بیاندازیم و برای آمادگی بیشتر تیم ملی بازی‌های تدارکاتی در نظر گیریم.

وی در مورد بازیهای لیگ گفت: جمعه 17 آبان نیم فصل اول لیگ به پایان خواهد رسید و نیم فصل دوم از هفتم آذر آغاز می شود، در خلال نیم فصل، 2 بازی ماثر تیم ملی و لیگ انجام خواهد شد که در جریان  تاسوعا و عاشورا است.

رئیس سازمان لیگ در مورد قانون یارگیری تیم‌های لیگ تصریح کرد: تیم‌ها اگر بازیکن آزاد نگرفته باشند می توانند سه بازیکن آزاد در اختیار بگیرند و بین شش تا هفت بازیکن حق جابجایی دارند و بخشنامه ای نیز برای بازیکن قرضی بوده که فرمش را تغییر دادیم در مورد بازیکن خارجی  مشکلی نیست فقط باید بعد از در اختیار گرفتن این بازیکن 3 تا 4 هفته بگذرد تا بتوانند تیم‌ها از این افراد در زمین استفاده کنند.

تاج در مورد وضعیت مالی تیم‌ها اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث با کفاشیان وضعیت مالی باشگاه‌ها بود که از شرایط نامناسبی برخوردارند برخی از سازمان‌ها از مزایایی استفاده می کنند که حق تیم‌ها و سازمان لیگ است. 80 درصد از پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین به تیم‌ها می رسد.

وی خاطرنشان کرد: این قوانین در مراجع قضایی در حال تصویب شدن است اگر این روند ادامه داشته باشد تمام باشگاه‌ها وارد ماجرایی می شوند که ما راضی نخواهیم بود و به دنبال آن هستیم که جریان به صورت قانونی به پایان برسد.

انتهای پیام/مح

برچسب ها: تیمها ، بازیکن ، تاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار