پاسخ مرکز پشتيباني رايتل به اختلالات موجود:

احتمالا مشکل از گوشي است نه سيم کارت!

کارشناسان مرکز پشتیبانی اپراتور هيچ يک از قطعي هاي شبکه و مشکلات مربوط به اينترنت را به عهده نمي گيرند.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتي باشگاه خبرنگار گرچه اپراتور سوم کارش را با سرعت کوله پشتي آغاز کرد و مناطق تحت پوشش خود را با سرعت کمي گسترش داد اما در آغاز به کار سرعت اينترنت اين اپراتور که مهمترين ويژگي اين نسل از خدمات است به حدي بود که به راحتي مي شد آن را با کلمه خيلي خوب توصيف کرد.
 
اما با گذشتن زمان افزايش کاربران ضعف ها به شکل پررنگ تري خود نمايي کردند تا جايي که ديگر حتي در نقاطي که پيش از اين مشکل آنتن دهي و افت سرعت اينترنت وجود نداشت در حال حاضر ارسال پیامک هم ممکن نيست تا چه رسد به اينترنت پر سرعت!
 
در تماس با مرکز پشتيباني رايتل براي بررسي اپراتور که در فواصل زماني هم اتفاق افتاد، کارشناسان مرکز پشتيباني از بروز چنين اختلالي ابراز تعجب و بي اطلاعي کردند و به همه تماس گيرنده ها پاسخ واحدي داده شد، اول اينکه شما اولين کسي هستيد که چنين مشکلي داريد و دوم اينکه سيم کارت را بر روي دستگاه ديگري امتحان کيند و احتمالا مشکل از گوشي است و نه سيم کارت .

جالب آنکه با تعويض دستگاه نيز مشکل بر طرف نشد و در نهايت کارشناسان مرکز پاسخگوي علت را ضعف سيم کارت و الزام به تعويض آن اعلام کردند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار