ویژه برنامه محرم "حسینیه تلویزیونی بازباران" به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و میثم تربتی با تغییر در بخش‌های گوناگون به ویژه دکور برنامه میهمان خانه‌های عزاداران حسینی می‌شود.

میثم تربتی، تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه به مدت 13 روز در دهه اول محرم میزبان کارشناس معلم روحانی به همراه دانش‌آموزان بوده که موضوع قیام عاشورا و تاثیرات آن در زندگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر روز یکی از مداحان برگزیده کشور از افراد منتخب در سوگواره نوگلان حسینی در برنامه حضور خواهند یافت بیان کرد: سعی کردیم در ایام محرم گزارشی از محافل؛ هیات‌ها و دسته‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) دانش آموزی را به تصویر بکشیم.

وی اظهار داشت: همچنین تصاویر بخش‌هایی از تئاتر با موضوعات عاشورایی که در جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان در بخش مسابقه شرکت نکرده بود را به مخاطبان ارائه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیر قمیشی که تهیه کنندگی و اجرایی این برنامه را برعهده دارد بخشی در خصوص فرهنگ عاشورا، اصحاب و یاران سالار شهدا را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

تربتی گفت: همچنین تعدادی از سروده‌های دانش آموزشی که مرتبط با عزاداری امام حسین (ع) است به عنوان میان برنامه پخش می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه "حسینیه تلویزیونی باز باران" دهه اول محرم ساعت 17 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: ایام ، محرم ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.