عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رعایت سبک زندگی اسلامی را نقشه بسیار روشنی برای اصلاح ناهنجاری‌ها در جامعه دانست و بر تقویت پایه‌های فرهنگی در جامعه براساس گزاره‌های مذهبی و دینی تاکید کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت‌الله حسن ممدوحی گفت: فرهنگ عمومی ریشه در همه امور و شئون جامعه دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توسعه فرهنگ عمومی را نیازمند یک برنامه دقیق دانست و گفت: هر روز دنیا محل امتحان و آزمایش است.

ممدوحی با اشاره به اینکه همه مردم باید بدانند هر روز در معرض امتحان الهی هستند، افزود: نام‌گذاری یک روز به‌نام روز فرهنگ عمومی نشان می‌دهد که باید همیشه به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی فرهنگ را مجموعه پیچیده‌ای از باورها و رفتارها عنوان کرد که موجب تمایز انسان از سایر حیوانات می‌شود و بیان داشت: فرهنگ یک مقوله آموختنی و یاد گرفتنی است که باید متولیان امر فرهنگ در جامعه بیش از سایرین برای ارتقای سطح فرهنگ بکوشند.

ممدوحی فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رعایت سبک زندگی اسلامی را نقشه بسیار روشنی برای اصلاح ناهنجاری‌ها در جامعه دانست و بر تقویت پایه‌های فرهنگی در جامعه براساس گزاره‌های مذهبی و دینی تاکید کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در اسلام مفاهیم عمیقی برای تعمیق‌بخشی به فرهنگ تمام انسان‌ها وجود دارد که باید برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در این راستا صورت بگیرد.

به گفته عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، توجه به فرهنگ می‌تواند موجب پیشرفت در سایر بخش‌ها شود و افراد جامعه بر مبنای فرهنگ صحیح به پیشرفت همه‌جانبه کشور کمک کنند/س

 

برچسب ها: فرمایشات ، رهبری ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.