رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران- شمال در جريان بازديد از چهارمين نمايشگاه كتاب دفاع مقدس با حضور در غرفه‌ي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، از تشكيل كارگروه پژوهش حقوقي دفاع مقدس در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "مسعود اخوان‌فرد"،  با اشاره به پيوند دانشگاه و جبهه در عرصه‌هاي مختلف اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه‌هاي مختلف دانشگاهي از جمله دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد اسلامي در اين عرصه ورود كرده‌اند .

 وي با اشاره به امضاي تفاهم‌نامه‌ي دانشگاه آزاد اسلامي با پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس ادامه داد: بر اساس هماهنگي‌هاي صورت گرفته شده كارگروهي براي پژوهش ابعاد حقوقي جنگ عراق عليه ايران تشكيل شده است كه در آينده‌ جزئيات آن اعلام خواهد شد.

 رئيس دانشگاه آزاد تهران – شمال با بيان اينكه دفاع مقدس و جبهه‌ حق عليه باطل خود يك دانشگاهي عظيم بود، افزود: بايد از دانشگاه دفاع مقدس در ابعاد مختلف بهره گرفت كه اين تعاملات نيز ابعاد مختلفي را در عرصه‌هاي گوناگون در بر مي‌گيرد .

وي سطح فعاليت‌هاي صورت گرفته پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس را خوب ارزيابي كرد وگفت: عرصه‌هاي علمي نيازمند مباحث عالمانه‌ي برگرفته از دفاع مقدس است كه با حمايت اين پژوهشگاه مسير رسمي شدن اين دوره‌ها در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري هموار شده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار