دومین مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی جدید در روزهای پنجشنبه و جمعه در دفتر مرکزی این اتحادیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، دومین مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی جدید در روزهای 16 و 17 آبان (پنجشنبه و جمعه) در محل دفتر مرکزی این اتحادیه برگزار می‌شود.
 
این مجمع که با حضور بیش از 40 دفتر دانشگاهی از سراسر کشور و بیش از 100 نفر از دبیران و اعضای شورای مرکزی دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود، از صبح امروز آغاز و با شرکت در نماز جمعه تهران خاتمه می‌یابد.
 
از جمله برنامه‌های این مجمع سخنرانی "سعدالله زارعی" پیرامون تحلیل و بررسی مسائل روز کشور در زمینه بین‌الملل و سیاست خارجه، کارگاه آسیب شناسی کار تشکیلاتی با حضور "استاد مصطفی قاسمی"، دبیر اسبق واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، برگزاری مراسم عزاداری حسینی و بررسی و تصویب آیین نامه‌های داخلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است.
 
انتهای پیام/
نسخه چاپيارسال به دوستان
پنج‌شنبه و جمعه
دومین مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود

دومین مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی جدید در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در دفتر مرکزی این اتحادیه برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: دومین مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دومین مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی جدید در روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 آبان ماه در محل دفتر مرکزی این اتحادیه برگزار می‌شود.

این مجمع که با حضور بیش از 40 دفتر دانشگاهی از سراسر کشور و بیش از 100 نفر از دبیران و اعضای شورای مرکزی دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود، از صبح روز پنج‌شنبه آغاز و با شرکت در نماز جمعه تهران خاتمه می‌یابد.

از جمله برنامه‌های این مجمع سخنرانی سعدالله زارعی پیرامون تحلیل و بررسی مسائل روز کشور در زمینه بین‌الملل و سیاست خارجه، کارگاه آسیب شناسی کار تشکیلاتی با حضور استاد مصطفی قاسمی، دبیر اسبق واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، برگزاری مراسم عزاداری حسینی و بررسی و تصویب آیین نامه‌های داخلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است.

انتهای پیام/

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920815000118#sthash.zTvyHFK0.dpuf
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار